Gå til innhold

Hva er galt. Trenger ekspertråd.

Anbefalte innlegg

IT-folkene som styrer serveren, har hatt et oppryddning. Ser ut som de har ryddet godt. Når jeg går inn på siden, får jeg opp følgende feilmelding:

Fatal error: Call to a member function on a non-object in d:\users\botnan.no\public_html\kernel\common\eztreemenuoperator.php on line 180

Fatal error: eZ publish did not finish its request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

Noen som vat hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OKey. Ser ut som om jeg må legge alt inn på nytt. Holder på i dette øyeblikk å ta backup av siden. Hva må tilbake igjen( det som er lagt inn etter at siden ble installert), og evt hvilke filer må jeg endre? Håper dere skjønner hva jeg mener. Når jeg legger inn Ez igjen, legger jeg inn orginalen som jeg hentet hos Ez, men vi har jo skrevet en del på siden, så jeg lurte bare på om jeg kunne legge dette tilbake igjen, slik at vi slapp å skrive inn alt på nytt igjen...

Lenke til kommentar

Innholdet på siden er vel lagret i SQL, og ikke i filer, så det bør ikke være noe problem med at innholdet forsvinner..... *uten at jeg har sett på eZ i mer enn 2 minutter + møtt folka bak det på en bensinstasjon på vei til Oslo/Richard Stallman-foredrag*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...