Aalton Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) hei nå er jeg ekstremt forvirret.... kjøpte meg en helt splitter ny Aopen Dvd brener.. Mer info om brenneren.... Tilbake til problemet.. det som er at pc-en henger seg under brenning av dvd.. noen som har hatt dette problemet? den henger seg på 1% er det neon patch eller noe jeg trenger? Det er snakk om en Nero Express OEM versjon... Har for litt siden formatert kan dette vere et problem? Endret 6. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 jaja... svært så hjelpsomme folket er.... var på elkkjøp i dag i spurte.. han mente det kunne være noe galt med ID kanalen på hk-et mitt.. er det mulig... Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 brenneren her er fryktelig dårlig. godtar kun få merker. enkelte finner den ikke, mens andre stopper den opp midt i på. prøv med fujifilm-plater. de fungerer. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Bruker du andre programmer og jobber på PC'n mens du brenner? Helt sikker på at det ikke er noe feil med det du prøver å brenne? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Tror det er noew galt med IDE' driverene mine..... får beskjed om at scsi opperasjon ikke kan utføres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå