Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Tatt ifra "brakk skjermkortet i to". De har nødvendigvis ikke direkte relasjon til emnet i den tråden, men de er morsomme likevel. det dummeste jeg har gjort er å vaske en kasett spilleren til c64 i heimbrentkasett spilleren hikka i 2 uker før den endelig fungete bedre enn nå Jeg mistet skjermkortet mitt i en vaskebøtte....så skulle jeg tørke den i microbølgovnen, men så smalt det...HVORFOR???? Enkelte ting gjør man slettes ikke :!: edit: sistnevnte må inn i signatur Endret 6. januar 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dette er vel den tredje gullkorn-tråden fra akkurat denne tråden, correct me if i'm wrong. Jeg tror ikke noe av det der er ment seriøst heller, hele tråden er bare tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er selvfølgelig vanskelig å lese ironi på et forum. Gode humrer fikk man allikevel. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dette er vel den tredje gullkorn-tråden fra akkurat denne tråden, correct me if i'm wrong. Jeg tror ikke noe av det der er ment seriøst heller, hele tråden er bare tull. Tråden utvikla seg bare til tull ja.. Men veit du om tråd-starteren bare tullet med at han hadde prestert å knekke skjermkortet sitt og? Og forresten, den signaturen din er ei linje for lang.. 4 linjer er max.. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "Jeg mistet skjermkortet mitt i en vaskebøtte....så skulle jeg tørke den i microbølgovnen, men så smalt det...HVORFOR???? " Er dette seriøst? Virker bare for godt til å være sant. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg tror ikke noe av det der er ment seriøst heller, hele tråden er bare tull. Endret 4. februar 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette er vel den tredje gullkorn-tråden fra akkurat denne tråden, correct me if i'm wrong. Jeg tror ikke noe av det der er ment seriøst heller, hele tråden er bare tull. GEstemt. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg