noccy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! Jeg holder på å sette opp en webserver med en ASP.NET applikasjon og en SQL-server. Serveren står i et lukket nettverk (intranet), og antallet brukere er ca 200. Hva slags specs bør en slik server ha, og hvilke lisenser trenger jeg? noccy Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Du trenger en helt grei server midt på treet og lisenser vet jeg ikke, kanskje sjekk ut microsoft.com Endret 6. januar 2005 av olear Lenke til kommentar
noccy Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har ansvaret for web-løsningen og driften av databasen. Selve server-driften vil andre ta seg av, men jeg tenkte at jeg skulle sette opp et budsjett for innkjøp..... Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvorfor ikke bare høre med systemansvarlig, han har nok noen ideer ang. HW. Lenke til kommentar
noccy Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 takk for god hjelp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg