Howard Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Barbara.no slås sammen med Hardware.no Fra og med i dag blir nettsiden Barbara.no igjen en del av Hardware.no. Vi feirer sammenslåingen med en leserkonkurranse med en rekke premier. Les artikkelen her Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kommer ikke som noen stor overraskelse, Barbara.no har vært omtrent død det siste halvåret. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fra og med i dag blir nettsiden Barbara.no igjen en del av Hardware.no. Vi feirer sammenslåingen med en leserkonkurranse med en rekke premier. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=12757">Les artikkelen her Noen spesiell grunn til sammenslåingen eller? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jippi! Konkurranse er alltid kos. Kan vedde på at sammenslåingen er siden det ikke har vært så mye stoff på barbara.no og dermed så de det like greit å slå begge sidene sammen. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har sett det har vært litt barbara-stoff på hw.no ja Og konkurranser hilser man alltids velkommen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Like greit... Bedre å få alt om HW på et sted. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 konkuranser er najs. yes: Bedre å få all hw servert på en side ja, men unasett till syns at barbara forsvinner : Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er vel like greit, siden hos barbara.no har det vel ikke skjedd noe på laaaaang tid... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Blir aMac.no neste? Det ville ikke forundret meg... Er det noen aktivitet der? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva har skjedd? Har Mohammed gitt seg? Lenke til kommentar
knut Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva har skjedd? Har Mohammed gitt seg? Det er mye som har skjedd Mohammed har fått seg en jobb, og vi vil heller konsentrere oss om en side for maskinvare, enn at vi skal ha mange sider. Det gjør det enklere for oss som skriver og for dere lesere. Jeg har vært med i barbara nesten fra starten og vil nå ha ansvaret for nettverk og bærbart på hw.no fremover, et par av medarbeiderene fra barbara har også blitt med over, samt at vi har fått inn en ny for å teste bærbare maskiner. Forhåpentligvis vil vi klare å komme ut medet par-tre tester av bærbare maskiner hver måned fremover. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Blir aMac.no neste? Får ikke håpe det, PC og Mac er to helt forskjellige ting. Endret 6. januar 2005 av Zoidman Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva har skjedd? Har Mohammed gitt seg? Det er mye som har skjedd Mohammed har fått seg en jobb, og vi vil heller konsentrere oss om en side for maskinvare, enn at vi skal ha mange sider. Det gjør det enklere for oss som skriver og for dere lesere. Jeg har vært med i barbara nesten fra starten og vil nå ha ansvaret for nettverk og bærbart på hw.no fremover, et par av medarbeiderene fra barbara har også blitt med over, samt at vi har fått inn en ny for å teste bærbare maskiner. Forhåpentligvis vil vi klare å komme ut medet par-tre tester av bærbare maskiner hver måned fremover. Det gjør ingenting med litt flere tester av bærbare. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fan er vitsen meed det da ? elendig kunne hodt seg til Barbara.no Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Synes dette er bra.. Får liksom alt på en plass. Håper jeg svarte rett på konkurransen :> Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fan er vitsen meed det da ? elendig kunne hodt seg til Barbara.no elendig? Synes det er fint at det kommer tilbake hit til Hw.no, siden det er slitsomt med så mange delsider som er medlemmer av nettverket. amac, akam, barbara etc. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Wiiii Den DJ consollen har jeg ønsket meg en stund faktisk. Hadde vært artig og vunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå