Hologram Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har planar om å kjøpe et par bubble lights til kabinettet mitt.. men eg har ikkje sett koss det egentlig ser ut live! eg har bare sett stillbilder... I og med at det er bobler inni anntar eg at det er litt viktig koss man plassere det... Er det sånn at det bør monteras ståande eller liggande? Eller er det egentlig samma koss man gjer det? Koss virke det egentlig med boblene? ligge dei bare inni eller blir dei "pumpa" fram og tebake på et vis? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 er samma hvordan du plasserer lysa, lyse gjør de uansett. når det gjelder boblene så står de rolig. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er samme hvilken vei du legger den, boblene er bare noen bobler i acryl. I fronten på dette kabinettet står bubblelightsene loddrett. Hvis det er Sunbeam lysene du skal kjøpe kan du velge mellom 8 takter eller .no sånn. Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har planar om å kjøpe et par bubble lights til kabinettet mitt.. men eg har ikkje sett koss det egentlig ser ut live! eg har bare sett stillbilder... I og med at det er bobler inni anntar eg at det er litt viktig koss man plassere det... Er det sånn at det bør monteras ståande eller liggande? Eller er det egentlig samma koss man gjer det? Koss virke det egentlig med boblene? ligge dei bare inni eller blir dei "pumpa" fram og tebake på et vis? Jeg har 1 grønt sunbeam bubble light... er ganske fornøyd selv om det lyser litt lite.. men det er ganske tøfft uansett... bobblene er støppt inne i røret så de står stille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå