Gå til innhold

liggende eller stående bubble light?

Anbefalte innlegg

Har planar om å kjøpe et par bubble lights til kabinettet mitt.. men eg har ikkje sett koss det egentlig ser ut live! eg har bare sett stillbilder... I og med at det er bobler inni anntar eg at det er litt viktig koss man plassere det... Er det sånn at det bør monteras ståande eller liggande? Eller er det egentlig samma koss man gjer det? Koss virke det egentlig med boblene? ligge dei bare inni eller blir dei "pumpa" fram og tebake på et vis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planar om å kjøpe et par bubble lights til kabinettet mitt.. men eg har ikkje sett koss det egentlig ser ut live! eg har bare sett stillbilder... I og med at det er bobler inni anntar eg at det er litt viktig koss man plassere det... Er det sånn at det bør monteras ståande eller liggande? Eller er det egentlig samma koss man gjer det? Koss virke det egentlig med boblene? ligge dei bare inni eller blir dei "pumpa" fram og tebake på et vis?

Jeg har 1 grønt sunbeam bubble light... er ganske fornøyd selv om det lyser litt lite.. men det er ganske tøfft uansett... bobblene er støppt inne i røret så de står stille...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...