taz123 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har en enkel hjemmeside og skulle gjerne hatt litt hjelp!! Skulle absolutt hatt en "intro" til siden i "Star Wars" stil..... dvs rullende tekst i rommet.... Hvordan kan jeg få til dette? Er det en enkel måte å gjøre dette på? Er ikke så stø på html-koding, så kanskje en anbefaling til programvare som løser dette problemet for meg? Hjæææælp! Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 gif eller flash animasjon. bare legge inn som bilde eller objekt. bruker du en WYSIWYG-editor så er det sikkert noe "legg inn" funksjon. Lenke til kommentar
taz123 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Godt forslag til program å mekke flash i? WYSIWYG? ehhh.....nytt ord for meg... Takker for responsen Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 du kan også bruke flash...! WYSIWYG betyr what you see, is what you get. eksempeler på WYSIWYG er Dreamweaver og frontpage o.l. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ehh, du kan nok ikke mekke flash i Dreamweaver og Frontpage som var hans spørsmål. Men Macromedia Flash (Mx/MX 2004) kan du "mekke" flash i. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Google rokker http://www.6sense.com/applets/starwars/ http://www.digitalproducer.com/pages/may_t...r_effects_b.htm Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Swish-programmene (flash) har en teksteffekt for dette. Du kan laste ned en 30-dagers prøveversjon og se om du får til resultatet du ønsker.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ehh, du kan nok ikke mekke flash i Dreamweaver og Frontpage som var hans spørsmål.Men Macromedia Flash (Mx/MX 2004) kan du "mekke" flash i. ehh.. jeg tror du misforsto meg.. jeg forklarte hva en WYSIWYG editor var! og jeg sa at man kan bruke Flash til å lage animasjoner.. Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er ikke vits å investere tusenvis av kroner i et flashprogram for en slik simpel jobb. I SwishMax gjør du dette ved å lage en ny tekst, for å så animere den med (Høyreklikk) - [effects] - ["One off"] - ["Cinema - Star Wars"].. Du kan laste ned demoversjon av programmet her. Eksempel på teksteffekt. Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) det er jo noe som heter 30 dagers trailversion da! Endret 6. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ehh, du kan nok ikke mekke flash i Dreamweaver og Frontpage som var hans spørsmål.Men Macromedia Flash (Mx/MX 2004) kan du "mekke" flash i. ehh.. jeg tror du misforsto meg.. jeg forklarte hva en WYSIWYG editor var! og jeg sa at man kan bruke Flash til å lage animasjoner.. Jepp, da misforstod jeg Hehe, leste ikke posten over.. Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 det er jo noe som heter 30 dagers trailversion da! Det er sant. Men hvorfor gjøre alt så vanskelig? Det hele var bare et forslag fra meg.. Du kan jo alltids bruke Flash MX, Adobe After Effects eller lignende dersom du vil det. Alle kommer vel i 30-dagers prøveversjoner.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har ikke jeg alt linket til en grei løsning med den freeware-applet-en da? Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har ikke jeg alt linket til en grei løsning med den freeware-applet-en da? jo forsåvidt enden.. drit i flash hvis du ikke kan det fra før du taz123.. tar litt tid å lære seg! Endret 7. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå