gmp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg sitter her og vurderer å kjøpe meg en shuttle/barebone til min amd og har egentlig ikke peiling er denne brukbar til gaming??? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16001 hørt mye negativt om nforce 2?? trenger hjelp Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Den funker til gaming den også, men jeg vil heller si at den er mer til stue bruk. Video, Musikk etc. Gå heller for en shuttle du Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Gå heller for en shuttle du Og hvorfor det? Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Gå heller for en shuttle du Og hvorfor det? For at jeg har det, og jeg mener at min Shuttle SN85G4 med 2GB ram, 74 raptor, A64 3200 og et X800se, ja det er en gamer PC Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Gå heller for en shuttle du Og hvorfor det? For at jeg har det, og jeg mener at min Shuttle SN85G4 med 2GB ram, 74 raptor, A64 3200 og et X800se, ja det er en gamer PC må si meg litt enig, shuttle har laget flere barebones som er mer beregnet til gaming, og den MSI boksen er vel mer en "stue pc" enn en "gaming pc" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå ble jeg nysgjerrig; Hva kjennetegner en barebone beregnet til gaming? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kan vel bruke alt mulig til gaming. Det er ikke det jeg sier, men en stue pc kjennetegnes vel at den har lcd i front, og ser videre pen ut. Jeg ville gått for en Shuttle SN95G5, fordi det er gode specs på den. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 må si meg litt enig, shuttle har laget flere barebones som er mer beregnet til gaming, og den MSI boksen er vel mer en "stue pc" enn en "gaming pc" Og hvem sier at man enten må velge Shuttle eller MSI? Soltek er en produsent som ofte kan tilby de nyeste brikke-settene til en mye billigere pris. I tillegg til at de har bedre innvendig plass, og er kjennt for å ha et meget lavt støynivå. Nå ble jeg nysgjerrig; Hva kjennetegner en barebone beregnet til gaming? Stort sett det samme som kjennetegner en vanlig gaming-pc. I tillegg til en god kjøleløsning da. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Nå ble jeg nysgjerrig; Hva kjennetegner en barebone beregnet til gaming? Stort sett det samme som kjennetegner en vanlig gaming-pc. I tillegg til en god kjøleløsning da. En vanlig gaming-PC har gjerne rask prosessor, mye minne og et kraftig skjermkort. En barebone har i utgangspunktet ingen av disse delene, da den i stor grad er et tomt skall. Endret 13. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Nå ble jeg nysgjerrig; Hva kjennetegner en barebone beregnet til gaming? Stort sett det samme som kjennetegner en vanlig gaming-pc. I tillegg til en god kjøleløsning da. En vanlig gaming-PC har gjerne rask prosessor, mye minne og et kraftig skjermkort. En barebone har i utgangspunktet ingen av disse delene, da den i stor grad er et tomt skall. Selvsagt, man velger jo innholdet selv. Men hvilken modell/(Brikke-sett) man velger avgjør jo hvilken sokkel man bygger maskinen sin på, og vi vet jo alle at 939/754 er den mest aktuelle prosessoren blandt spillere idag. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) En vanlig gaming-PC har gjerne rask prosessor, mye minne og et kraftig skjermkort. En barebone har i utgangspunktet ingen av disse delene, da den i stor grad er et tomt skall. Lurer på å bruke denne som alt mulig pc, inkludert gaming. her er det Socket T LGA775, er det noe galt med den socketen til gaming? hvis jeg da også skal ha 256 mb skjermkort og 1024 mb ram, blir det problemer med varmen? Endret 17. januar 2005 av bn_olsen Lenke til kommentar
obos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Min gamle stasjonær gikk koken for 4 dager siden. Har vel hatt den i ca 6-7 år nå. Kanskje det er på tide med en ny pc. Hva anbefaler dere hvis jeg har lyst på en barbone som skal brukes primært til å se på filmer og høre på musikk? Mine kriterier er at den skal tåle å stå på hele dagen... i flere måneder om gangen, minst mulig støy (siden rommet mitt er ganske... small), og at den ikke generer altfor mye varme (siden den skal stå på hele tiden). Jeg har ikke bestemt meg helt på prisen enda... trenger ikke skjerm, mus og tastatur. Den skal heller ikke overklokkes. Det er samme om det er AMD el Intel basert. Takker og bukker hvis noen kan hjelpe meg. Endret 21. januar 2005 av obos Lenke til kommentar
gmp Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg skal ha en gaming pc.. dette er det jeg har fra før: -Sapphire radeon 9800 pro -2x maxtor 80gb hd -dvd brenner -512 ddr ram -Amd xp 3000+ Jeg skal bytte til intell... siden jeg skal bygge 2 pcer. Hva slags barebone bør jeg velge som passer til intel 3.2 og de tilbehørene jeg har nevnt? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå