osoerebo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg lurer bare på hva den strømledningen som kommer ut av kjøleblokka er til? Fulgte ikke med noen bruksanvisning Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 det er en temp sensor, men vil fraråde deg å bruke den blokka ettersom den har smeltet mange skjermkort på et mystisk vis.. (sikkert noen her som kan gi deg linker til det) eller så kan du søke litt selv Lenke til kommentar
Yuppe Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På mine 2 er det Harry faktor lys. Men jeg bruker det ikke da ene ledningen var isoleringa ødelagt og lys bruker strøm. unødvendig. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det en kontakt som man må koble til psuen? Eller hvordan lyser den? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jegv har den blokken... jeg gadd ikke bruke ledsene inni da issoleringen på ledningen ikke var helt fin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå