Habelihvafornoe? Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Syns du kanskje lager siden litt for "fancy". Ofte enkle sider "lettere" å surfe på. Jeg lagde min side i DW, men alle har sin smak. Har bare lagd en side så ikke forvent for mye. Har satt inn et par grafer fra Yahoo. Er det noen som vet hvorvidt jeg har lov til å gjøre det? Tenker litt på opphavs-problematikk o.l. Enig med han som mente at siden med fordel kan være midtstilt. Flotte bilder du har. Har lyst til å lage en flottere logo, men har ikke de nødvendige ferdighetene til det:( http://www.scipio.no Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Tipper ikke at det er såå mye jobb. Du kan for eksempel bruke Actions i PS. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Synes at både fargevalgene og bildene holdt høy klasse. God balanse på hjemmesiden, uten forstyrrende animasjoner. Godt utført. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Fin side, bare det at den ser litt billig ut, men jeg kommer til å bruke de 3D-bildene til bakrunn en stund. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 billig ? jeg har ikke laget siden for designet sin skyld, men jeg var interisert i hva andre syns om den. Er jo greit å hvite hva jeg gjør bra og hva jeg gjør dårlig.. jeg laget hjemmesiden for å vise frem de bildene jeg lager og har tatt. takker for svar så langt..:smile: Sephiroth http://bryce.clansalsa.com Lenke til kommentar
house Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 nå virker det ikke som om de som har svart her har noe spessiell peiling på websider ... graphico designet kunne vært nettet foruten og hva er mine kriterier for å si dette?: [*] Stygge farger [*] Hard Navigering [*] Rotete layout (kommer nesten under navigering] Les noen webdesign tutorials ett sted på nettet og husk din beste venn når du leter etter webdesign hjelp! Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå