brillan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Tenkte jeg skulle gå over til 939 og lurte på om dere hadde et siste ord med i bestillingen. Det jeg vurderer er: Kingston HyperX 1024MB 400MHz PC3200 DDR Kit m/2stk CL2 (2-2-2-5) AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz 512KB cache "Winchester" MSI K8N NEO2 Platinum nforce3 250 Ultra Alt bestilles fra netshop.no for kr 4 595 Noe jeg burde skifte ut? Passer den rammen på det kortet? Endret 6. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bytt ut butikk.. Netshop kan du stole like mye på som at djevelen har snøballkrig med småjævlene akuratt nå.. Netshop har fine og korte leveringstider, men det har seg desverre slik at hvis det skulle være noe som helst feil og du skal sende inn igjen varer kommer du nok til å ønske død og fordervelse over alle i sandefjord.. Ram passer forsåvidt til hovedkort, men du får alt billigere på Komplett.no og de er mye mer til å stole på hvis en eller annen komponent går i vasken. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ville ha satset på nVIDIA 4 brikkesettet... Helst et SLI-kort i disse tider, da jeg så DFI sitt, hadde jeg satset på det, men det får du bare kjøpt på hovedkort.no, så ASUS A8N-SLI Deluxe er et gunstig valg... det er ca samme pris, men bedre i mine øyne! Hvilket skjermkort skal du ha? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Bytt ut butikk.. Netshop kan du stole like mye på som at djevelen har snøballkrig med småjævlene akuratt nå.. Netshop har fine og korte leveringstider, men det har seg desverre slik at hvis det skulle være noe som helst feil og du skal sende inn igjen varer kommer du nok til å ønske død og fordervelse over alle i sandefjord.. Ram passer forsåvidt til hovedkort, men du får alt billigere på Komplett.no og de er mye mer til å stole på hvis en eller annen komponent går i vasken. Prøver du å være morsom? Har bestillt MYE fra hwb/netshop.no og ALDRI hatt problemer. Har sendt retur der før og fikk ny vare uten problemer. Dessuten er den rammen på ukens tilbud der så det blir ikke billigere på komplett.no Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ville ha satset på nVIDIA 4 brikkesettet... Helst et SLI-kort i disse tider, da jeg så DFI sitt, hadde jeg satset på det, men det får du bare kjøpt på hovedkort.no, så ASUS A8N-SLI Deluxe er et gunstig valg... det er ca samme pris, men bedre i mine øyne! Hvilket skjermkort skal du ha? Jeg har akkurat kjøpt et nytt agp skjermkort så det er uaktuelt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøver du å være morsom? Har bestillt MYE fra hwb/netshop.no og ALDRI hatt problemer. Har sendt retur der før og fikk ny vare uten problemer. Dessuten er den rammen på ukens tilbud der så det blir ikke billigere på komplett.no Nei, jeg er klin alvorlig. Jeg har også bestilt masse derfra og prøvd å sende i retur. Jeg måtte ringe og mase 12 ganger og sende 5 mail før jeg i det hele tatt fikk refundert porto på 107 kroner. Det er for dårlig mener jeg.. Mulig ram'en ikke er billigere på komplett, men hovedkortet var billigere, ivaffal.. Jeg vet bare at Komplett generelt har greiere priser enn netshop.. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Prøver du å være morsom? Har bestillt MYE fra hwb/netshop.no og ALDRI hatt problemer. Har sendt retur der før og fikk ny vare uten problemer. Helt enig... Har kjøpt mus (razer DB) og musematte (Steelpad S&S)... Kjøpte på tilbud, og har aldri sett musen billigere andre plasser (399kr)... 2 uker senere fant jeg boksen med godis i bunnen under pappstrimlene:D Endret 6. januar 2005 av AhmanKell Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Prøver du å være morsom? Har bestillt MYE fra hwb/netshop.no og ALDRI hatt problemer. Har sendt retur der før og fikk ny vare uten problemer. Dessuten er den rammen på ukens tilbud der så det blir ikke billigere på komplett.no Nei, jeg er klin alvorlig. Jeg har også bestilt masse derfra og prøvd å sende i retur. Jeg måtte ringe og mase 12 ganger og sende 5 mail før jeg i det hele tatt fikk refundert porto på 107 kroner. Det er for dårlig mener jeg.. Mulig ram'en ikke er billigere på komplett, men hovedkortet var billigere, ivaffal.. Jeg vet bare at Komplett generelt har greiere priser enn netshop.. Komplett selger newcastle, noe jeg ikke skal ha. Dessuten har de nesten ingenting på lager Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ville ha satset på nVIDIA 4 brikkesettet... Helst et SLI-kort i disse tider, da jeg så DFI sitt, hadde jeg satset på det, men det får du bare kjøpt på hovedkort.no, så ASUS A8N-SLI Deluxe er et gunstig valg... det er ca samme pris, men bedre i mine øyne! Hvilket skjermkort skal du ha? Jeg har akkurat kjøpt et nytt agp skjermkort så det er uaktuelt. Auda... Synd... Jaja, agp kommer enda til å leve lenge i forhold til spill o.l. Men oppgraderinger senere vil bli problem... DDR er ennå lønnsomt i forhold til Latency-Frekvens, men når DDR2 kommer 667Mhz kanskje over 800, så har ikke DDR(1) noe å stille opp med Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Greit nok, lagerstatusen til Komplett.no er alt for dårlig i forhold til størrelsen på lagera dems (Jeg mener; har du noen gang bare vært der og sett lageret i sandefjord? HERRE JEMINI SÅ DIGERT!).. Eneste grunnen til at jeg kjøpte fra netshop når jeg kjøpte meg ny pc nå for 2 måneders tid siden, var at jeg visste akuratt hva jeg skulle ha og komplett hadde ingenting av det, og da mener jeg ingenting, på lager... Støtter deg på den.. Lagerstatus er generelt råtten Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøver du å være morsom? Har bestillt MYE fra hwb/netshop.no og ALDRI hatt problemer. Har sendt retur der før og fikk ny vare uten problemer. Dessuten er den rammen på ukens tilbud der så det blir ikke billigere på komplett.no Nei, jeg er klin alvorlig. Jeg har også bestilt masse derfra og prøvd å sende i retur. Jeg måtte ringe og mase 12 ganger og sende 5 mail før jeg i det hele tatt fikk refundert porto på 107 kroner. Det er for dårlig mener jeg.. Mulig ram'en ikke er billigere på komplett, men hovedkortet var billigere, ivaffal.. Jeg vet bare at Komplett generelt har greiere priser enn netshop.. Dersom du snakker om angrefrist retur skal du dekke returporto. Personlig opplever jeg Netshop som en bra nettbutikk. De har i mitt tilfelle gjort mer enn det som er både krevd av lov og forventet av kunder når det gjelder returordning. Sitter av og til med en følelse av at de har vokst litt for fort, og har litt problemer med å dekke over alt... Likevell: Netshop 9/10 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dersom du snakker om angrefrist retur skal du dekke returporto. Nei. Returskjema Der står det en kolonne for kontonummer til tilbakebetaling av returporto Lenke til kommentar
darksoul1900 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den rammen du har valgt til det kortet passer utmerket. Monterte opp et nesten lignende system i går. Eneste som var litt kinky var hvilken av de 2 brikkene som stod først. Maskinen ville ikke boote først, bytta om på brikkene å de funka som bare f... Hovedkortet er ganske greitt, men eneste negative er dette med agp låsen, pokker så vanskelig å komme til den. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dersom du snakker om angrefrist retur skal du dekke returporto. Nei. Returskjema Der står det en kolonne for kontonummer til tilbakebetaling av returporto Ifølge loven, så ... Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Kim, det ser fint ut det der.. Alt passer utmerket og det msi kortet har gjort det bra i tester. Så nå mangler det bare at du får tak i et bedre skjermkort slik at du kan bli med i den kule gjengen. Edit: Tror du burde se på epox sine 939 kort, de skal være best i test.. Endret 6. januar 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Men nå gjelder det ikke en angrerett, men retur grunnet defekt vare Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Emnetittel endret. Neste gang er vi ikke nødvendigvis like snille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå