Marvil Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvor: Madla, Stavanger Hvor lenge: 17 timer (25.-26. juli 2004) Gjorde hva: Sov, spilte biljard og så på de som ikke fikk dimme Helt greit lissom. Avbrekk fra hverdagen.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror militæret var det beste å jævligste året jeg har vært igjennom samtidig. Fikk venner for livet å har fortsatt god kontakt med noen nå 5 år etter. Men jeg avtjente verneplinkten i Luftvernbataljonen for hæren i Heggelia (Rusta leir) fra 1999 til 2000. Var i radar tjeneste selv, så hadde det ikke så ille som mange andre som hatet. Mye spising på øvelser og lite skyting. Skøt mer på skytebanen enn på øvelser, noe som stinket da. Men militæret gjør noe med deg som folk som dimmer ikke skjønner. Det lærer deg respekt å hat samtidig. Om man har gode befal da Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Var på russergrensen! kan absolutt anbefale det! Kunne ikke tenke meg noen annen tjeneste enn det! Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Elektronisk Krigføringskompani, Setermoen Er det derfor forumet er blitt så ustabilt? Hysj... Mange år siden jeg var der nå. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vakttjeneste. Med ukentlige innslag av sibo, patruljetjeneste og nærkamp trening. Meget artig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå