advr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei. I går, når jeg kom på pc-en, var det med et noe som ikke stemte. Plutselig var lyddriverne slettet, og andre ting som f. eks steam fikk feilmelding når jeg prøvde å starte det. Etter en stund, kanskje 2-3 minutter, rebootet maskinen seg plutselig. Jeg visste ikke hva problemet var, og slo derfor av maskinen, for så å slå den på igjen. Nå ville den ikke starte i det hele tatt, men kom bare litt ut i oppstartsfasen før den restartet seg igjen. Noen som vet hva problemet kan være, og hvordan jeg evt. kan løse det?:| - Espen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Høres ut som harddisken har tatt kvelden.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Enten er hdd gått til helvette, sånn "fysisk". Eller så har du et virus, høres ihvertfall slik ut. Kan jo alltids ta en format c:, det funker jo utmerket i de fleste tilfeller. (Med mindre du ikke har masse digg på c: disken din) Lenke til kommentar
advr Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hm, kan godt være at den har dødd ja :| blæ, jævla surt egentlig. I og med at jeg har masse digg innpå der :\ Forslag til en bra harddisk jeg kan kjøpe? Er vel kanskje ikke nå vits å levere inn til en evt reperasjon? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hm, kan godt være at den har dødd ja :| blæ, jævla surt egentlig. I og med at jeg har masse digg innpå der :\ Forslag til en bra harddisk jeg kan kjøpe? Er vel kanskje ikke nå vits å levere inn til en evt reperasjon? ehm du bare sender den in til der du kjøpte den , de fikser den uansett Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Høre ut som det kan være virus ja, kan oxo være minnet, hd eller hovedkort.... Les her så kanskje du finner ut no mer: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354919&hl= Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er også mulig at en vifte har stoppet, og at ting overopphetes. Sjekk dette. Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hadde problemer i samme gate her om daget, det viste seg at lydkortet hadde løsnet fra slot`en. Sjekk din hardware, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hm, kan godt være at den har dødd ja :| blæ, jævla surt egentlig. I og med at jeg har masse digg innpå der :\ Forslag til en bra harddisk jeg kan kjøpe? Er vel kanskje ikke nå vits å levere inn til en evt reperasjon? ehm du bare sender den in til der du kjøpte den , de fikser den uansett Kanskje han har peiling og bygd den selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå