Gå til innhold

"Forumet ledes av: xxx"

Anbefalte innlegg

<pirk>

La merke til at gruppene som er listet opp der har fått nye navn i dag, lange navn. Nå ser forsiden til hardware-delen utrolig rotete ut, siden det er klemt inn mer tekst. Er det nødvendig? I tillegg, hvorfor er noen av gruppene tomme?

</pirk>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, så fintfølende dere to har blitt da :p

Dette kommer av en mer spesialisert inndeling av brukermoderatorer, som følge av f.eks. kravet deres om en dedikert søppel-moderator. Det kan godt hende det går an å gjøre noe med utseendet, men der har dere i alle fall forklaringen på hvorfor det er dukket opp nye grupper.

Lenke til kommentar

Når jeg klikker på "Moderatorteamet" (hw.skin) får jeg bare dette:

Tekniske problemer.
En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere.

Lenke til kommentar

QUOTE (fredrikrb @ 06/01/2005 : 11:54)
Når jeg klikker på den nye Hw/**/OT-moderator, så er den tom.

Den er tom fordi ingen moderator er blitt dedikert til den ennå.

Navnet på moderatorgruppen kan eventuellt kortes ned når en moderator er dedikert til denne gruppen.

Lenke til kommentar

Ser ennå verre ut her i IPB skinnet.. men det man blir vant til det på ett par minutter så..

Men er ganske utrolig hvor folk klager med en gang utseende skifets, se bare på komplett.. var storm de første uken.. men nå er folk vant til det.. sånn blir det her og.. bare i mindre grad:)

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 06/01/2005 : 15:33)
Bytt til gammel hardware 2 kolonner-skinn. Det beste skinnet her på forumet og man slipper sånn "forumet ledes av tekstsak". :)

vel.. det er nu hva du mener det da.. min mening, IPB skin rocker.. hadde bare man hatt det i andre farger.. for å få litt forandring

Lenke til kommentar

QUOTE (fredrikrb @ 06/01/2005 : 15:53)
Jeg nekter å bytte til noe med menyer på sidene etter å ha blitt vant til IPB-skin og Testskin.

Menyer på sidene er jo genialt da. Hva er det som er bedre med ikke å ha det?

Eneste jeg mente var at dere like godt kunne bytte til gammel hardware 2 kolonner, hvis dere synes det var så ille med den forum ledes av-teksten.

edit: glemte en bindestrek

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

QUOTE (fredrikrb @ 06/01/2005 : 15:53)
Jeg nekter å bytte til noe med menyer på sidene etter å ha blitt vant til IPB-skin og Testskin.

har selv prøvd det ett par ganger.. og det takler jeg ikke..

men det var jo vel offtopic.....

Men som jeg sa ovenfor.. man blir vant til alt.. og om ett par dager er det ingen som gneller om dette..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...