raakken Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 He he måtte vare nevne dette: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/06/419472.html Slik går det... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 He he måtte vare nevne dette:http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/06/419472.html Slik går det... Kanskje han skulle prøvd Wine? Jaja... Er jo ikke første gang han får BSoD på en konferanse, men tror du det gjør at Windows-brukere velger et annet alternativ? Neppe... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Fantastisk vittig! "Right now, 7 people are getting fired!" Endret 6. januar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha. Herleg. Har ein film av noko liknande som skjedde når Gates skulle presentere Windows 98, men den har vel dei fleste sett. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ler meg i hjel :!: Conan O'Brien er ustyrtlig morsom! (OT: Hvorfor kan vi ikke få NBC i Norge over parabol, grenseløst teit) Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (OT: Hvorfor kan vi ikke få NBC i Norge over parabol, grenseløst teit) Støtter den! Småmorsomt at sånt skjer, husker veldig godt videoen der win 98 kræsja!! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det første jeg tenkte da jeg så den saken var "nå igjen?" Cronius: Et mer relevant spørsmål: hvorfor er Norge det eneste nordiske landet (så vidt jeg vet) som ikke sender Conan O'Brien? Svenskene og finnene har det ihvertfall... NRK2 sender Letterman, og det er det liksom... Er vel ikke lenge til vi får se et videoklipp av denne nye fadesen til LilleBill, tenker jeg. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hihihihihihihihihihihihihihi Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp, da er iallefall jeg (og endel andre her og, kan jeg tenke meg) blitt indirekte kalt "kommunist" av godeste Bill også; CNet Interview. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) In recent years, there's been a lot of people clamoring to reform and restrict intellectual-property rights. It started out with just a few people, but now there are a bunch of advocates saying, "We've got to look at patents, we've got to look at copyrights." What's driving this, and do you think intellectual-property laws need to be reformed? No, I'd say that of the world's economies, there's more that believe in intellectual property today than ever. There are fewer communists in the world today than there were. There are some new modern-day sort of communists who want to get rid of the incentive for musicians and moviemakers and software makers under various guises. They don't think that those incentives should exist. Litt sleipt... Edit: http://www.boingboing.net/images/copyleftcommie.gif Endret 6. januar 2005 av Terrasque Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Noen som kan legge ut Windows 98 kræsjet? Har ikke sett den, jeg... Endret 6. januar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Oldplanet Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Men det er da slettes ingen fornærmelse å bli kalt for kommunist. Det er fornøyelig når ting går galt for Microsoft, forresten :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er fornøyelig når ting går galt for Microsoft, forresten :!: Indeedie... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen som kan legge ut Windows 98 kræsjet? Har ikke sett den, jeg... Her er den gode gamle for de som ikke har sett den: Bill skal demonsetrere Windows 98 Men hvis noen har den nye med Conan O'Brian, please legg ut link Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha! Win98 for teh win! Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) For de som ikke har sett videoen her ligger den (torrent): http://matta.nordstrom.fi/blog/2005/01/mic...t-ces-2005.html Fant også dette bildet (verdens største bluescreen) Endret 6. januar 2005 av olear Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 For de som ikke har sett videoen her ligger den (torrent): http://matta.nordstrom.fi/blog/2005/01/mic...t-ces-2005.html Fant også dette bildet (verdens største bluescreen) :!: Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha Hugsar ein gong eg såg på eit slikt TV-chatteprogram seint på natta. Det var tydlegvis bygd opp av frames i internet explorer, for den eine delen (chattedelen til høgre) hadde ein slik "Siden kan ikke vises" (Internet Explorers 404 melding). Trudde seriøst at NRK ikkje brukt MSIE til å produsere TV-program. Vil seriøst ikkje betale lisens til slikt. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 *flashback* win95 preview og lanseringen av win98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå