mihcaoj Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sitter å ser litt på temperaturer og sånn.. Det jeg har lagt merke til etter(før) overklokking er at GPU'en er varmere enn CPU'en.. Er det slik det skal være? Jeg som mange andre har bestilt vannkjøling og lurer derfor på om når jeg får senket temperaturen på cpu'en om da temperaturen på GPU'en også vil synke? Hvor mye? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) forstår ikke helt hva du mener. I overskrifta spør du om PSU (strømfoskyninga) skal være varmest men i selve posten spør du om gpu skal være varmere en cpu og sier ingenting om kjølingen på gpu eller cpu eller hva grafikkort og prosessor det er snakk om... Skjerpings alså Endret 6. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Dario Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 gpu = prosessoren på skjermkortet ditt psu = strømforsyningen din Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) seff ska stømforsyninga vera varmest.. bruker faktsik psu en min te varmovn. :!: Endret 6. januar 2005 av CiXoT Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Oisann.. Beklager.. Var litt trøtt da jeg skreiv det.. Det lengste jeg har sovet denne uka er 06.00(i dag), og jeg finnes derfor ikke uthvilt! Gleder meg til helg.. Så strømforsyninga skal altså være varmest. Takk for det =) hehe.. min er temmelig varm den også CiXoT =) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 PSU'en min er ikke noe varm helt sykt, fikk denne av kjæresten min til jul. du kjenner ikke forskjell på om du tar på kabinettet over PSU'en elr over cd rommen!! det er sykt digg kjøling! den bråker ikke mye heller! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Utrolig nice kjæreste du har da! =) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 gpu = prosessoren på skjermkortet ditt Eller Graphic Processing Unit, altså grafikkbrikke. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 gpu = prosessoren på skjermkortet ditt Eller Graphic Processing Unit, altså grafikkbrikke. prøve å si det på en måte som var lett for han å forstå bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå