fargoth Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skikkelig hjemmelaget pizza slår alt! Smakte min søsters pizza for første gang for lenge siden, og gikk plutselig opp for meg hvirdan pizza skal smake. En annen ting som har med pizza er at pizzaen fra Pizzabakeren var utrolig god! Har spist pizza derifra utallige ganger nå, og det er nesten som om Dolly kan gå å hjemme seg. Andbefales! Lenke til kommentar
Dario Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Skikkelig hjemmelaget pizza slår alt!Smakte min søsters pizza for første gang for lenge siden, og gikk plutselig opp for meg hvirdan pizza skal smake. En annen ting som har med pizza er at pizzaen fra Pizzabakeren var utrolig god! Har spist pizza derifra utallige ganger nå, og det er nesten som om Dolly kan gå å hjemme seg. Andbefales! Da har du ikke vært i italia Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Forbauser meg ikke, spiste fem pizza denne uka EDit: Btw, jeg skal ha hjemmelgd pizza i dag Endret 8. januar 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 I USA spiser de stort sett hamburgere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå