j.w pepper Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Norge er det landet der folket spiser mest pizza viste de på nyhetene noen kommentarer? Endret 6. januar 2005 av j.w pepper Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Mest pizza pr. hode da eller? Vi kan da umulig konsumere flere tonn pizza enn f.eks USA. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det er vell pr. hode de forklarte det ikke så nøye på nyhetene;) :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det er vell pr. hode de forklarte det ikke så nøye på nyhetene;) :!: Hmm. Hadde trodd usa spiste mere per hode.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det er vell pr. hode de forklarte det ikke så nøye på nyhetene;) :!: Hmm. Hadde trodd usa spiste mere per hode.. Men så har ikke USA den frossenpizza-kulturen vi har. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ja det er vell pr. hode de forklarte det ikke så nøye på nyhetene;) :!: Hmm. Hadde trodd usa spiste mere per hode.. Men så har ikke USA den frossenpizza-kulturen vi har. Dæven du er god... edit: ja det er vel ett par nerder som spiser pizza ofte.. Endret 6. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dæven du er god... edit: ja det er vel ett par nerder som spiser pizza ofte.. Yes...yes I am. Har bare et inntrykk at amerikanerne bestiller pizza som oftest. Vi nordmenn har nok ikke så god smak...eller er det bare lommeboka som bestemmer? Billigst=best? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg for min del elsker frossen pizza. Tror en god del gjør det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er cøliaker, så jeg har aldri spist frossenpizza Lager dem sjæl! Og jeg er jævla flink! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Frossen pizza er æsj! Hjemmelagd er nam nam! Zyklon, hva syns du om den glutenfrie burgern på mcdonalds? (testa den og det smakte pyton..) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Frossen pizza er æsj!Hjemmelagd er nam nam! Zyklon, hva syns du om den glutenfrie burgern på mcdonalds? (testa den og det smakte pyton..) GLUTEFRI?! Jeg digger glute i ting.. Hvis det feks er skinke med glute væske i.. NAM! Hjemmelagd er best. Men hvis du ikke gidder, bare varme opp en... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den smaker pyton ja. Huff. Men så har jeg ikke spist på Macen siden jeg fant noe som lignet et grått kjønnshår i en BigMac der.... Hva tror dere om denne pizzaen: En pose Toro pizzafyll (tomat & løk) Kok opp i kasserolle og ha i smårettsbacon og mais mot slutten av koketiden Smør fyllet utover pizzabunnen og strø kyllingkjøtt oppå Strø så revet gulost og litt revet ridderost (for ekstra smak) over Så strøs hakket paprika og sjampinjong i skiver oppå Stekes på stenplate for god og sprø bunn Den skal prøves i kveld Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nammenam (minus maisen.) Ikke noe oregano, hvitløk eller provence-krydder? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Gah, du har selvfølgelig rett! *føye til på lista* Et fedd hvitløk er nok...den skal ikke dominere... Edit: Nei, jeg blandet ikke noen ord Endret 6. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heter det ikke fedd? Sodd pleier jeg å si om det fettet som man bruker som "saus" på svineribbe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heter det ikke fedd? Sodd pleier jeg å si om det fettet som man bruker som "saus" på svineribbe. Jepp Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis man annskaffer seg en ordentlig frossenpizza så er det ikke vondt. Grandis er noe piss spør du meg. BigOne Fresh Baked Biff og Tomat er noe av det bedre, men har ikke sett den i butikken på lenge nå Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis man annskaffer seg en ordentlig frossenpizza så er det ikke vondt. Grandis er noe piss spør du meg. BigOne Fresh Baked Biff og Tomat er noe av det bedre, men har ikke sett den i butikken på lenge nå Grandiosa er godt. Særlig pepperoni-versjonen. Det som virkelig smaker piss er mia-pizza. Og sannsynligvis alle de andre bittesmå, rådyre frossenpizzaene. Big-one er god, men ikke bedre enn grandiosa pepperoni. spiser ikke grandiosa så ofte, men når jeg gjør det så er det den. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Husker jeg leste noe i Dagbladet om en pille eller no som gjør at vi cøliakere kan skeie ut i matveien iblant. Har som sagt aldri smakt frossenpizza og er litt nyskjerrig Forventer meg ikke det helt store, men... Lenke til kommentar
Dario Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis man annskaffer seg en ordentlig frossenpizza så er det ikke vondt. Grandis er noe piss spør du meg. BigOne Fresh Baked Biff og Tomat er noe av det bedre, men har ikke sett den i butikken på lenge nå big-one har så sinnsuk tykk og "sprø(nærmere tørr)" bunn, mens rinstorante har en god bunn med bedre fyll i synes jeg da. men så får man mindre gram per krone når man kjøper en ristorante pizza da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå