guezz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) *Fjernet link til blod og gørr bilder* Sinnsyke bilder! Hvor fort kan bilisten ha kjørt, mon tro? Endret 6. januar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Okei, dette var litt sykt. Jeg satt akkurat og hørte på Sex Pistols - Who Killed Bambi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja var baad den der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha, old :rolleyes: *Ta leksa om at det er mindre barn en meg på forumet* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Oki... Det som tydeligvis hendte var at en minivan traff hjorten som så fløy over veien og traff denne bilen som kom motsatt vei. Au. Jaja, den var i det minste heldigere enn mange andre hjorter som må ligge på veien og pines før den blir avlivet. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 det var bare ekkelt ..stakars hjort den ville ikkje bilen noe vondt den. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Damn, det var jo ikke så reint lite messy heller da... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg blir irritert bare ved å se topicen her. Hvorfor sitter vi og ser på disse bildene? Rettelse, jeg gidder ikke se på de. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg blir irritert bare ved å se topicen her. Hvorfor sitter vi og ser på disse bildene? Rettelse, jeg gidder ikke se på de. Det burde du ikke heller Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Oh shit Gidd å sitte i den bilen mens det skjedde... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fy faen så sykt.. holdt på å le meg ihjel... Så ikk eekte ut engang... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ingen vits i at små øyne skal se slikt hos oss. Link fjernet og tråden stenges. Edit: Det er nakenhent i babethread. Bilder bes fjernet. Små øyne får ikke se Svar: Det er grenser for nakenhet i babethreaden på samme måte som det er grenser for hva som bør vises av blod og gørr på dette forumet. Endret 6. januar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg