KillingShot Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg treneger hjelp til å finne ut om disse delene passer sammen (og(\eller) hva jeg bør bruke i stede for.) CPU: Athlon 64 FX-55 Hovedkort: Asus A7N8X-X Videocard: nVIDIA GeForce 6800 Ultra (er det bedre å bruke PCI Ekspress i stede for?) Optical Drive(husker ikke hva det heter på norsk): PlexWriter Premium 1st. HardDrive: Western Digital Raptor WD740GD 2nd. HardDrive: Maxtor DiamondMax Plus 10 300Gb DDR Ram: Crucial DRR2/533 1Gb DIMM Kabinett: Silverstone nimiz (eller andre hvis dere har forslag.) (Hvis noen har noen ide' om hva slags PSU jeg skal \bør ha er det fint om noen sier ifra...) Er det noe mer jeg bør ha med ? (jeg vet at jeg ikke har skrevet opp lydkort men det skal vist nok være ganske bra innebygget lyd i hovedkortet) Takk Til alle som hjelper meg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 , her er det masse som er feil... Super prosesssor, men den har ikke støtte for DDR2 ram.. pg Og hovedkortet ditt har ikke støtte for sokkel 939 (den sokkelen som prosessoren din har) Lenke til kommentar
KillingShot Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hva bør jeg gjøre da? Bør jeg ha prosessoren eller bytte eller hva? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hva bør jeg gjøre da?Bør jeg ha prosessoren eller bytte eller hva? Kjøp en annen CPU, lønner seg aldri å kjøpe heeeeeeeeeelt oppe i ytelseskiktet. Lenke til kommentar
KillingShot Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 be holde hovedkortet og skifte cpu(prosessor).... Hoved kortet støtter PCI Express, ikke sant? Noe mer jeg bør endre på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå