tness Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Rart opplegg med denne telefonen. ca hvert 5 minutt driver den og motar noe greier. som regel 666 bytes, men det kan variere. Men de fleste gangene står det 666, om dette er et tegn fra djevelen skal være usakt, men man begynner jo og lure. Men hva er det den motar? Flere som har opplevd dette? Ellers så er jeg ikke fornøyd med mobilen. terningkast 3. Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Rettelse den overfører 666 bytes. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 666? hehehe....kan ikke være tilfeldig Lenke til kommentar
edonis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Rart opplegg med denne telefonen. ca hvert 5 minutt driver den og motar noe greier. som regel 666 bytes, men det kan variere. Men de fleste gangene står det 666, om dette er et tegn fra djevelen skal være usakt, men man begynner jo og lure. Men hva er det den motar? Flere som har opplevd dette? Ellers så er jeg ikke fornøyd med mobilen. terningkast 3. Hva er det du er misfornøyd med? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 har samme mobil men ikke det problemet... Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Antall meldinger en kan lagre. Min gammle Nokia var bedre der. Pluss SMS funksjonen, responstid. Det er veldig irriterende, jeg taster på "gammel" måten, altså uten ordbok, og der er den treg, ellers er det andre småting, som telefonboka, etc.Batteritid er heller ikke den beste... Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) dobbelpost Endret 6. januar 2005 av tness Lenke til kommentar
edonis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvor mange meldinger kan man lagre? Pleier selv ikke å gidde å spare på særlig mange meldinger... Egentlig merkelig at man ikke skal kunne få lagre så mange meldinger man har lyst til... 5+64mb burde da være nok til noen meldinger.. Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Tror max er 150, samme som min nokia 6510, er ikke sikker, men det burde være rom for mere, side text ikke tar store plassen. Enkelte meldinger bør lagres, spesielt diskusjoner som anngår Tsunamier og det som værre er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå