ilpostino Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har noe javascript-kode som kjøres inni en asp-fil. finnes det noen måte å finne ut hva asp-filen heter i javascript (eller referere til filnavnet på annen måte)? planen er å ha en alert-boks. etter at brukeren har klikket ok skal han/hun sendes "tilbake" til en fresh utgave av siden... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ettersom at JS har svært lite muligheter til å lese filer, og ingen mulighet til å endre de, så vil jeg tro at dette kan gjøres langt lettere i f. eks. php. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 holder på å lage en løsning i asp, så gidder ikke blande inn php i den sit'en. planen er at det skal komme opp en nå-er-oppgaven-fullført-popup som skal åpne siden på nytt/sende brukeren tilbake til samme side som han/hun kom fra. hensikten med at scriptet henter filnavnet er at jeg slipper å endre på scriptet hvis jeg skifter filnavn på scriptet... da henter det slik info selv... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 History.goBack() eller noe? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 History.goBack() eller noe? duger history.go(-1) fremdeles også? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 History.goBack() eller noe? duger history.go(-1) fremdeles også? jeps.. funker det... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 History.goBack() eller noe? duger history.go(-1) fremdeles også? Aha! Det var det funksjonen het! Lenge siden jeg har programmert i JS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå