Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dersom man klikker seg inn på en forumkategori, vil man få en oversikt over underkategorier. Der igjen er det noe som heter "Siste Innlegg", som viser siste innlegg i en post i gjeldende underkategori. Klikket meg inn på Programmerings-delen, og fant ut at siste innlegg iflg den Siste Innlegg-funksjonen på Webdesign-delen var noe kvikks postet, mens når jeg gikk inn på den kategorien, så var det ikke dette innlegget som var postet sist. Øverst viser Siste Innlegg-funksjonen, mens nederst vises et bilde av slik kategorien ser ut når man klikker seg inn. Sikkert ikke noe farlig, men noe jeg la merke til nå i de sene nattetimer.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sannsynligvis postet Marvil noe akkurat når du tok og klikket deg inn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 QUOTE (Ueland @ 06/01/2005 : 10:53) Sannsynligvis postet Marvil noe akkurat når du tok og klikket deg inn. Jeg tenkte det samme, men trådstarter er Marvil, så da er vel ikke det forklaringen. Med mindre han satt med to nettlesere oppe og multitasket... Geir Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 QUOTE (tom waits for alice @ 06/01/2005 : 11:02) Jeg tenkte det samme, men trådstarter er Marvil, så da er vel ikke det forklaringen. Marvel har ikke startet noen av de trådene. Han bare postet et svar i "800 * 600"-tråden, som ble startet av HoaXed. Den andre ble startet av qtip Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Snakk om å surre da, barn: @Ueland: Jeg (Marvil) startet denne tråden her, og nei, jeg laget ikke noe post akkurat da. Denne tråden er laget en halvtime etter den finurligheten, og jeg tok screenshot rett før (som jeg kan bevise ved dato på filen på disken her). @Blib: tom waits snakker om at jeg er trådstarter i DENNE tråden, for å påpeke Ueland sitt feilsteg. Og jeg heter Marvil, ikke MarvEl. Så nei, det er ingen løsning på finurligheten. Endret 6. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 DOH! Så ikke at du jo faktisk er Marvil Hmm, byttet du avatar i det siste kanskje? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 QUOTE (Blib @ 06/01/2005 : 19:08) DOH! Så ikke at du jo faktisk er Marvil Hmm, byttet du avatar i det siste kanskje? Hehe, jepp.. Får vel bytte tilbake til gamle, er i utgangspunktet imot avatyrbytte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg