Gå til innhold

Casio QV-R52 vs Casio QV-R51

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har fått et knalltilbud på et Casio QV-R52. Har et QV-R4 fra før, og er ganske så fornøyd med det, Eneste jeg har å utsette på det er at det er forferdelig tregt. zooming, fokusering, tid fra bilde til bilde osv. Så jeg er litt usikker på QV kameraene som er nå, men har ikke testet noen nyere enn mitt eget.

Lest litt tester av QV-R51 og det kommer ikke så voldsomt ille ut, og siden jeg får kamera billig, så er det ikke så blodig viktig heller. Var tenkt å kjøpe et kamera til rundt 1000 lappen, så muttern kunne bruke, og fikk tilbud på et QV-R52 siden jeg hjelpte en kar som har fotobutikk med noe dataproblemer.

Spørsmålet da er.. og som han karen som selger kamera heller ikke kunne svare på.... Hva er forskjellen på QV-R52 og 51??

Har sett på sidene til casio, og finner absolutt ingen forskjeller på tekniske data der. Noe må da være forskjell siden kamera heter noe annet + at det har en annen pris enn 51 ? Finner masse reviews på 51, men ingen på 52.... er det noen som kan hjelpe meg her? det haster en smule, må bestemme meg før tirsdag da jeg skal på ferie :(

Mvh

Al bester

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...