_ducktales_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) AMD 64 3000 Eller 3400 (754) Hvilke skal jeg kjøpe?? prisforskjellen er 600kroner er det vært ytelsen vil jeg merke noen stor forskjell? Endret 6. januar 2005 av _ducktales_ Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvem av de skal jeg kjøpe?? prisforskjellen er 600kroner er det vært ytelsen vil jeg merke noen stor forskjell? les: Folkeaksjonen mot hvem! Si ifra når du har lest der, så kan jeg hjelpe deg.. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 REDIGERT takk BTW Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Nydelig! Enda et stakkars uvitent offer reddet! *sette en stjerne til i taket* *host* ihvertfall... Det kommer litt annpå hvilken bruk cpu'en er til. Er du en hardcore gamer som skal tyne ut hver eneste lille fps av noe, så gå for 3400+. Hvis ikke dette betyr all verden for deg og ha et par fps ekstra, så gå for 3000+. ( Dessuten, hvis du senere skulle komme inn på tanken, så er 3000+ absolutt god nok for å klokkes opp i 3400+ hastighet. Om ikke lenger.. ) edit: må jo alltids ta med, ennhver form for klokking medfører at du mister all rett på en garanti Endret 6. januar 2005 av Vizla Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hehe Tøft ) Har noen spørsmål til jeg hvis du orker -Hvor mye extra utstyr må jeg anskaffe for å klokke en cpu?? -Jeg har et Gainward Geforce 4800 TI SE skjermkort det duger enda det når jeg for meg en AMD 3000/3400 Har så sinnsykt lyst å lære å klokke Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) -Hvor mye extra utstyr må jeg anskaffe for å klokke en cpu?? Rambrikke(-r-) som faktisk klarer å holde tritt med klokkingen. ( OCZ, Kingston, Corsair, TwinMOS + andre som jeg kansje glemte i svingen. ) Anbefales pc3200 eller høyere. Hovedkort som klarer det. ( dette varierer VELDIG i forhold til prisklassene.. ) Hovedkortet mitt betalte jeg 5-600 kroner for over disken / lovlig kjøp, og klokker rimelig bra. Dessuten, kansje det viktigste, en god kjøler til CPU, og helst viftekjølt chipset på hovedkortet. ( vannkjøling er selvfølgelig det mest optimale til klokking, men dette er rimelig dyrt sett i forhold til luftkjøling ) Endret 6. januar 2005 av Vizla Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ..nå er det ganske mange 754 hovedkort som ikke her helt glad i TwinMOS da.. Så hvid du ikke vil pese mye med retur osv (om man i det hele tatt får gjort det?) ville jeg ikke kjøpt de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå