Simkin Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) spilte nettopp på Catch gamer sin WC3 server.. er det noen som kan forklare hva det egentli går ut på? når jeg begynte så måtte jeg velge rase!? så jeg bare trykte på noe, og de fleste som var på mitt team var gjennomsiktige Endret 6. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Matsje Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Lenge sia jeg prøvde det nå så jeg husker det så vidt. Rasene har forskjellige egenskaper. F.eks orc har styrke, de kan oppgradere skade på granater husker jeg (Mer også selvfølgelig). Night Elf har vel usynlighet? Altså alle har forskjellige egenskaper, men for å få dem må du skaffe XP. Det får du ved å drepe. Du finner ut resten. Endret 6. januar 2005 av Matsje Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Undead - Løpe fort, får liv når du skyter på folk og hopper høyt, ultimaten gjør at du sprenger når du dør. Human - Gjør deg usynlig (du er veldig usynlig med kniv), får mere hp, og noe som gjør at finden ikke kan røre seg i 1sek når du skyter på de. Ultimate er teleport Orc - skader mere når du skyter på folk, kraftigere nades og gjør at du får tilbake våpna dine. Ultimate lyn. Night Elf - du dodger skudd, skader mere og gjør litt skade på folk som skyter på deg. Ultimate det kommer grønne ringer rundt findene og de kan ikke bevege seg. Ultimate kan du velge på lvl6 og for å bruke det: "bind "key" ultimate" Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hvordan teleperer man? hvilke knapper? Endret 18. juli 2005 av Thomaszz Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Human må være tidenes feigeste rase, forøvrig, og som jeg kan huske det fra da jeg spilte, ølaga alle humansa spillet, fordi alle campa for å gjøre seg ekstra usynlige. Er jævlig fett å sprenge fem randoms med super-HE-en til orc, da. :] Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 skal ha lan snart. hvor finner man denne moden?? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 skal ha lan snart. hvor finner man denne moden?? Warcraft 3 AMX Plugin Lenke til kommentar
experten Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 mhm, den moden funka ikke hos meg, begynte å create gamet så hoppa den rett uti windows. funker i cs 1,6? eller må jeg ha en annen versjon Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) I Human Alliance er det teleport. Hvordan fungerer dette?? det kommer opp et ikon på venstre side, hva trykker jeg på. evt hva blir den funksjonen kalt inni i control panelet (optios)?? Endret 20. juli 2005 av Thomaszz Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 I Human Alliance er det teleport. Hvordan fungerer dette?? det kommer opp et ikon på venstre side, hva trykker jeg på. evt hva blir den funksjonen kalt inni i control panelet (optios)?? bind f "ultimate" så bruker du f til ultimaten, hver rase har en egen ultimate. du kan såklart også bruke andre bokstaver Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 skriver war3menu og etter det går du inn på skillinfo eller noe sånt Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Orc - skader mere når du skyter på folk, kraftigere nades og gjør at du får tilbake våpna dine. Ultimate lyn. Hvordan bruker man lynet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Orc - skader mere når du skyter på folk, kraftigere nades og gjør at du får tilbake våpna dine. Ultimate lyn. Hvordan bruker man lynet? Lest posten her? quoter meg selv: Ultimate kan du velge på lvl6 og for å bruke det: "bind "key" ultimate" F.eks bind mouse4 ultimate Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kansje jeg skrev det feil. For det var ikke det jeg mente. Det jeg mener er hvordan funker lunet? Jeg har bindet key ultimate (F) for lenge siden. Jeg trykker på f og lynet begynner å blinke. jeg skyter på fienden, men ikke noe lyn. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kansje jeg skrev det feil. For det var ikke det jeg mente. Det jeg mener er hvordan funker lunet? Jeg har bindet key ultimate (F) for lenge siden. Jeg trykker på f og lynet begynner å blinke. jeg skyter på fienden, men ikke noe lyn. Tror det er slik at naar den blinker og du skyter og treffer fienden vil du ogsaa skyte ut et lyn paa dem som ogsaa vil treffe andre motstandere i naerheten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg