siDDis Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 eg har eit ati radeon8500 skjermkort og powerdvd 4.0 XP problemet er at filmen er heilt svart når eg har på hardware acceleration, lyden er der. Men eg trudde at dette skjermkortet støtta hardware acceleration. Er jo litt kjipt når den bruker 30-40% av cpuen menst den speler av ein film :/ Lenke til kommentar
Porky Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Antar at du har siste drivere til kortet ditt. Det finnes en patch som oppgraderer powerdvd kankje det kunne hjelpe? http://www.gocyberlink.com/english/downloa...le.jsp?dl_id=67 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 ja eg har den nyaste driveren til skjermkortet eg prøvde og patchen din men den virka heller ikkje :sad: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hvis du tenker på hw-akselerasjon i programvaren, så er ikke det nødvendig å skru på. Støtter gfx-kortet MPEG2 i hw, så bruker PowerDVD det. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 men da skal ikkje 30 prosent cpu bruk være nødvendig for å spele av ein dvd film :wink: Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 du må deaktivere den andre skjermen i drivermenyen. Selv om du ikke bruker flere skjermer, er den fortsatt der.Dette hindrer bruk av hardware acceleration i pwd 4.0 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 alt er deaktivert meiner nå eg men enda så funker det ikkje :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå