Gå til innhold

leveringstid på bærbare pcer?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en bærbar pc fra en nettbutikk, men lurer på hvor lang tid dem bruker på å levere? Er avhengig av at det går realtivt fort da jeg selger min pc nå.

Har ikke bestemt meg for hvor jeg skal bestille fra ennå. Blir vel fra: Dell, zepto, psdata, multicom eller netshop.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det avhenger av hver enkelt leverandør. Alle har jo egne avtaler med post, evt forskjellige typer budbilselskaper. Om varen er på lager er jo også en ting. Netshop og Komplett mener jeg du kan velge at varen skal sendes med budbil. Er varen på lager sendes den samme dag. Kan umulig dreie seg om mange dagene da.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Dell er "treg" er vel at de ikke sitter på noe lager av maskiner og at de bygges etter bestlling i Irland. Derfor kan det ta opp til 3-4 uker. Slik var det hvertfall da jeg handlet hos Dell for 2-3 år siden :)

*edit*

sakset fra Dell.no sine sider:

Levereringstiden for Dell systemer er ca 7-10 arbeidsdager fra ordren er gått i produksjon. Vær oppmerksom på at dette er en beregnet leveringstid. Har du betalt på forskudd, vil vi gjøre deg oppmerksom på at dette kan forlenge leveringstiden med opptil 5 bankdager.

Endret av kryppe
Lenke til kommentar

Jeg har akk bestilt bærbar fra Netshop... da tok det 8 dager til den var i posten.. og jeg bestilte den 23 desember og den ble sendt fra Sandefjord 27 desember... Og hadde det ikke vært jul hdde dem nok sendt dem enda fortere.. så jeg andbefaler på¨det sterkeste netshop :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...