Dell_Inspiron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ikke fedora sluttet med det? Jeg måtte installere xmms-mp3 pakke for å få spilt det i xmms. Nå bruker jeg ikke noe annet til mp3, så om de har støtte for mp3 out of the box i andre programmer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har ikke fedora sluttet med det? Jeg måtte installere xmms-mp3 pakke for å få spilt det i xmms. Nå bruker jeg ikke noe annet til mp3, så om de har støtte for mp3 out of the box i andre programmer vet jeg ikke. Xmms-mp3 ordner vel støtte for mp3 i andre programmer også. Edit: leif. Endret 8. januar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Psy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Windows fontene er lovlige de, om dere leser på corefonts.sourceforge.net er det forklart. Det er ikke ulovlig å laste ned fontene og bruke de uten windows lisens (unntatt Tahoma fonten). Debian/Ubuntu brukere kan skrive 'apt-get install msttcorefonts'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå