Gå til innhold

Bestille pizza til andre på kødd

Irminsûl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes jo andre shapper som selger pizza en Peppes og da. Dette tilfellet så jeg på en lokal pizzabu i Østersund, Sverige. Der hadde de nesten alt som var godkjent som mat på pizzaen. Noe som var helt greit, stort utvalg.

Og bare for å reklamere litt så fikk man en stykk pizza som er en smuel større en Big-One til 25 kroner. Et måltid kom på rundt 50 kroner, inkl flaske pepsi og "avgift for å sitte inne å spise". Men det kom jo ann på hvor mye man skulle slenge oppå pissaen det da. Hehe.

Litt offtopic, men verdt å nevne. ;)

Lenke til kommentar
Det finnes jo andre shapper som selger pizza en Peppes og da. Dette tilfellet så jeg på en lokal pizzabu i Østersund, Sverige. Der hadde de nesten alt som var godkjent som mat på pizzaen. Noe som var helt greit, stort utvalg.

Og bare for å reklamere litt så fikk man en stykk pizza som er en smuel større en Big-One til 25 kroner. Et måltid kom på rundt 50 kroner, inkl flaske pepsi og "avgift for å sitte inne å spise". Men det kom jo ann på hvor mye man skulle slenge oppå pissaen det da. Hehe.

For å fortsette i samme retning (OT) så kan jeg opplyse om at prisen på mat i norge ligger over 50% høyere enn snittet i EU land.

Vi ligger 26% over nærmeste nabo, sverige...

Konklusjon: Hvis du skal køddebestille pizza, køddebestill fra Svinesund. I såfall slipper du hvertfall billigere unna når du blir oppdaget for din ugjerning. 26% billigere.

:hmm:

Lenke til kommentar

For å fortsette i samme retning (OT) så kan jeg opplyse om at prisen på mat i norge ligger over 50% høyere enn snittet i EU land.

Vi ligger 26% over nærmeste nabo, sverige...

Konklusjon: Hvis du skal køddebestille pizza, køddebestill fra Svinesund. I såfall slipper du hvertfall billigere unna når du blir oppdaget for din ugjerning. 26% billigere.

:hmm:

Og i Sverige ligger lønnsnivået mye lavere. Eller, det er mer internasjonalt, større forskjeller på akademikere i lederstillinger og arbeiderne.

Derfor kommer jo arbeidere hit for å jobbe, mens en del nordmenn flytter over og leder større bedrifter.

Lenke til kommentar
Og i Sverige ligger lønnsnivået mye lavere. Eller, det er mer internasjonalt, større forskjeller på akademikere i lederstillinger og arbeiderne.

Derfor kommer jo arbeidere hit for å jobbe, mens en del nordmenn flytter over og leder større bedrifter.

Oooh, kanskje jeg skal flytte til Sverige! Det hadde vert digg, bosse masse svenksker rundt som jeg vil, imens jeg eter billig, digg mat :dribble:

Btw: Dette kom opp da jeg googla opp "swedish food":

SamLundberg_4mos.jpg

Lenke til kommentar
Google finner alltid masse skrot det, som man egenlig ikke søker etter. Men men. De spiser vel da ikke babyer i sverige ?! Hehe

I kina spiser de hund, så det er slettes ikke umulig at de spiser babyer i sverige, men tilbake til topic. Jeg gjorde noe lignende når jeg var yngre, for 10 år siden, tror det var 2-3 pizzaer til naboen, det ble ikke oppdaget (heldigvis). Men da var jeg 12 år, unger gjør mye dumt. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...