Gå til innhold

Bestille pizza til andre på kødd

Irminsûl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan jo prøve å ringe peppes f. eks.

Da blir det faktisk ræva di det går utover..

Dette skyldes at man bruker det nret du ringer fra som referanse. Og da er det enkelt å skaffe opplysniger om hvor du bor og hvor man skal sende regninga hen..

Det samme skjer hos de lokale pizzasjappene. De fleste vil at du skal lese opp telefonnummeret du ringer fra. Slik at de kan dobbelsjekke med deres "Hvem ringer"

lykke til..

Idioti fra treadstarters side

Lenke til kommentar
Noen som har gjort dette før eller hørt om noen som har gjort det? Hva skjer da egentlig? Har hørt en del historier om folk som gjorde det for å være slemme mot de største taperene på skolen.

Vel. Mulig det for de "barske" på skolen er morsomt, men de egentlige taperne i denne sammenhengen er de som bestiller pizzaen. Muligens du (evt de) ikke ser det selv, det er jo beklagelig (muligens en sammenheng, jeg vet ikke).

Hvorfor det er idioti..?

Tja, si det du. Ring meg når du har funnet det ut, så skal jeg spandere en brus på deg.

:)

Lenke til kommentar

Tja... gjorde det en gang når jeg gikk på barneskolen. Var rasende festlig og det beste var jo at personen vi bestilte til ikke var hjemme, så pizzabudet bare gikk sin vei :roll:

edit:

Vi ringte forresten fra en telefonkiosk... tenkte såpass langt selv på barneskolen.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hadde jeg fått to-tre pizzaer på døren ute å ha bestilt hadde jeg gladelig tatt imot dem, men jeg hadde sagt klart ifra at det ikke var jeg som hadde bestilt og hadde deretter begynt å prute kraftig på prisen (halv pris? :shrug: ).

Peppes pizza er jo knalldigg, og å si nei til et tilbud der det faktisk går an å finne ut at du ikke har ringt og derfor få knalldigg og deilig pizza til en litt billigere penge (om du prøver) er jo helt hull i hodet.

Lenke til kommentar

Hm, en gang bestilte jeg to medium pizzaer fra peppes (eller var det én stor og én medium, eller én medium og én liten? :blush: ).. . Ihvertfall, da de kom på døra med dem beklaget dem og sa at de var tom for mediumbunner, så jeg fikk to store til samma prisen :yes:

En annen gang hadde jeg bestil en pizza fra peppes fikk jeg feil pizza (noe som jeg ikke enset), og var akkurat begynt å ete da pizzabudet ringte på døra med den riktige pizzaen, og beklaget at jeg hadde fått feil. Mmm, dobbelt opp :cool:

Jaja, litt off topic, men hva har vi denne delen for da ;)

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...