PixelImp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Siden denne posten vil komme opp uansett så starter jeg den nå (klarer ikke å vente lengre) er det mange av de aktive i WDS som skal på tg ? da mener jeg absolutt at vi bør samle oss og lage en liste ... på denne måten for vi også reservere tidligere. Noen som er interresert i å ta på seg ansvaret ? Jeg har ikke tid fordi jeg skal i militæret på søndag ( ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Tja, slikt ble vel delvis tatt opp i cafèen før billettene ble lagt ut, og ble vel heller laber tilbakemelding.. Er bare SirIce, arve og du som jeg vet om skal. Ikke har jeg billett, ei heller noen å reise med. Spare penger må jeg også. Endret 6. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 sirice skal ikke, så vi har en billett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg er med på denne rekka om jeg kommer på TG men, er ikke sikkert enda Endret 6. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 sirice skal ikke, så vi har en billett Ah. Ja, han prøvde å selge meg en. Trodde ikke det var hans. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tja, er det ikke sånn ca forsent å kjøpe billetter til tg nå? Skulle egentlig, men fikk aldri bestilt billett. : / Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tja, er det ikke sånn ca forsent å kjøpe billetter til tg nå? Skulle egentlig, men fikk aldri bestilt billett. : / Jopp. Skal du ha billetter nå må du kjøpe hos noen som allerede har kjøpt, evt sette deg på venteliste hos TG (usikker på om den er der enda). Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 vel da ser det ut som denne rekken er lagt på is ? er vi kun 4-5 personer er det liten vits ... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) en liten sjans for at jeg kommer dit og.. spørs helt hva som skjer ellers i livet og slikt.. menmen.. Det her vet vi sikkert litt nærmere.. og å lage en svææær rekke er vel lite trolig at det blir.. men at folk vet hvor de forskjellige sitter.. Hadde jo vært greit.. Var ihvertfall veldig gøy å plutselig finne PixelImp der i fjor Endret 6. januar 2005 av cfenzo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg skal på TG, har billett og alt mulig, men jeg skal sitte sammen med VegiBoys, men da skulle det ikke være noe problem å finne meg,hvis det er ønskelig.. Skal nemlig ha et fairly stort banner over oss, hvis vi finner et trykkeri som er villig til å printe en poster på 5x1 meter for under tre lapper... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hehe. Skaff dere storformatsprinter... Neinei, jeg skal ikke på TG05, selv om det var veldig fristende en stund. Mulig jeg kommer på TG06, men det får heller vise seg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Eg kommer, men blir nok ikkje med på noke wds-rekke. Får sikkert snakka med folket herfra likevel Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Neinei, jeg skal ikke på TG05, selv om det var veldig fristende en stund. Mulig jeg kommer på TG06, men det får heller vise seg. ikke for å være frekk, men kunne aldri sett for meg deg bære på hele PC'en din. Da måtte det blitt en bærebar No offence - Andreas Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Neinei, jeg skal ikke på TG05, selv om det var veldig fristende en stund. Mulig jeg kommer på TG06, men det får heller vise seg. ikke for å være frekk, men kunne aldri sett for meg deg bære på hele PC'en din. Da måtte det blitt en bærebar No offence - Andreas Pøh. Så du ikke meg på ByLAN 04? :!: Neida, jeg må i så fall skaffe meg en casebag, men det har vel ingenting med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ... men det har vel ingenting med denne tråden å gjøre? Du har rett... - Men dette har: Er det noen som har en bilett til meg? - JEg sitter med glede på rekke med hw gjengen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ... men det har vel ingenting med denne tråden å gjøre? Du har rett... - Men dette har: Er det noen som har en bilett til meg? - JEg sitter med glede på rekke med hw gjengen SirIce har en ubrukt billett, PM han du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå