TCi Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det gjør min og, men plasserer jeg snarveien i den Quicklaunch mappa, så ser den fortsatt "ukjent" ut (altså, at windows ikke vet hvilket program som kan bruke filen) Ah.. kanskje du ikke viser filendingene på kjente filtyper. Sjekk Mappealternativer -> Vis i Kontrollpanelet. 2000/XP skjuler nemelig filendingene for kjente filtyper slik at du ikke kan endre filtypen på filene... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Bilder taler for seg... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja... Kan du prøve min snarvei? Show_Desktop.scf Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Problem løst! Var en "tilfeldig" sveibu som var innom msn`en som var med på det store "Hvordan lage ny "Vis Skrivebord"-knapp" Legger ved bildet som løsningen på dagens store hjernetrim. Endret 6. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hehe.. akkurat. Det måtte være noe slikt Bra du fikk fikset det iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå