EviLEddiE Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Vel, etter å ha kommet gjennom dette spillet, er jeg rimelig sikker på at det vil komme en etterfølger/ekspansjonspakke (sistnevnte delvis bekreftet fra Raven). For hva skjer med den kinesiske hackeren Deviant1 og Remus-dataviruset? Lurer på om Mullins får seg enda en ny makker, etter at begge de han hadde er døde... Mark Hamill portretterer enda en gang som hoved-"bad guy" (som i den siste "Hamilton"-filmen). Men det er en ting angående dette som irriterer meg litegrann: Hvis Hamill kunne ta denne rollen i SoF2, så hvorfor kunne ikke Raven hyrt ham inn til å portrettere Luke Skywalker i JK2? Kanskje Hamill vil kvitte seg med Skywalker-stempelet... Jeg vil påstå at Raven har lært litt fra originalspillet, og produsert en litt bedre historie bak spillet (selv om den fremdeles ligger langt bak som dem i f.eks Half-Life og MOH:AA). Til slutt litt off-topic: For å si det sånn, så jeg har store forventninger til multiplayer-delen. Mange CS-folk har faktisk gått ut og sagt at de likte SoF2 multiplayer like godt eller BEDRE enn CS..! Gleder meg til å få satt opp et lite LAN og trene litt før jeg prøver meg på internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå