Sir.Roger Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg var så uheldig at jeg bet på refillblekk fra "blekkpatron.no" og det var noe jeg skal få angre på i laaang tid, alle farger er feil og den sorte er midt imellom sort og blå???? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 canon ruler! Lexmark sine blekkpatroner er bare drit dyrt. Men hvis du ikke trenger farge så lønner det seg mer å kjøper en sort hvit laser skriver,kun 1500kr. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 har canon og den sjeldne gangen jeg skal skrive ut farger må jeg kjøpe patroner på nytt. hvor blir blekket av når jeg bare sier at pcn skal skrive sort/hvitt???? canon sier det er noe rense greier har bjc-6100 Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg annbefaler en Canon i850 koster 1800.- hos MPX.Meget gode utskrifter og rimelige blekkpatroner. Helt enig, men skal man skrive ut foto må man kjøpe orginale blekkpatroner. Såkalte "orginal kompatible" patroner og refiler duger rett og slett ikke til fotoutskrifter. Skal man ha billig orginalt blekk går man hit: http://www.inkclub.com Canon ruler Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjøp blekk med fotokvalitet nå, få en skriver på kjøpet =) Haha ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå