Orbo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Netshop har tatt inn AMD XP - Mobile 2400+ ! Her har vi en god overklokker! Det er dog ikke samme stepping som 35 watter'n (35 watter'n) Noen som vet noe om denne prosessoren? (Får ikke håpe denne har vert kjent lenge? ) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 det står jo i beskrivelsen til Netshop at dette er 45W-modellen, og dette fremgår også av steppingen, så det er nok ikke helt den samme overklokkeren som 35W-gullegget. Men man kan vel ha det litt morsomt med en sånn en også. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøvde denne prosessoren på mit ABIT NF7-S v2.0 Men det ser ut til at nettop den modellen som Netshop har inne ikke er helt kompatibel med dette hovedkortet.. måtte sende min tilbake til slutt.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Netshop/XP-M er den samme som itbutikken.no/XP-M FQQ4C og ikke FJQ4C. Dette betyr 1,45V og ikke 1,35V. Det er ikke en like god klokker som 35Watter'n. Men som Playmofetish sier, den er jo ikke dum denne heller. Se her for identifikasjon av CPU'ene. At den ikke skal være kompatibel med ABIT NF7-S v2.0 høres rart ut. Har 35W utgaven selv, og det er jo samme CPU, bare fra et litt annet sted på waferen eller en annen wafer. Endret 6. januar 2005 av morcan Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg viste at det ikke var 35 watter'n.. Men det er gøy at de tar inn slike prosessorer når XP er på vei ut av markedet... Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 har denne i ett asus a7v600 hk. kjører den på 2200mhz. med en enkel vifte kjøling. har bootet den helt oppe i 2400mhz dog ikke stabil. Lenke til kommentar
moray Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg viste at det ikke var 35 watter'n..Men det er gøy at de tar inn slike prosessorer når XP er på vei ut av markedet... Ja det er sant. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg viste at det ikke var 35 watter'n..Men det er gøy at de tar inn slike prosessorer når XP er på vei ut av markedet... Ja det er sant. Trur jeg må få meg en slik nå... Ettersom min AMD XP 2500+ ble ødelagt. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hihi! Gjett hvem som tok den siste fra lageret..! Kan bli spennende det her, venter på et TT bigwater-sett også. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 mobile er vel cpu til bærbare pcr det vel? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ja, men noen mobile xp prosessorer passer i vanlige hovedkort Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ja, men noen mobile xp prosessorer passer i vanlige hovedkort retelse 95% passer i normale hoveddkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå