PSV Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal ha meg ny Shuttle-PC og jeg lurer dermed på om det lønner seg med 10000 RPM Raptor-disker i Shuttle?? Jeg ser det er litt liten plass på dem, men jeg har ett ess i ermet... Maxtor OneTouch II 300GB 16MB cache 7200RPM ekstern harddisk... Jeg skal bruke Shuttle'n til LAN-parties... Eller er det bedre med en WDC 200GB inni Shuttelen??? Hva gjør egentlig en Raptor?? Sørger den for raskere loading i spill også da eller?? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ein raptor lagerer filene dine Den har 10k rpm, og er ein av dei kjappeste harddiskene på markedet i dag. I i ein shuttle ville eg ha satsa på ein stor disk! Stor og kjapp disk... f.eks 300 eller 400 gb fra Seagate. Harddisken er ofte flaskehalsen i pc'ene i dag, og med ein kjapp harddisk blir den flaksehalsen mindre. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ein raptor lagerer filene dine Den har 10k rpm, og er ein av dei kjappeste harddiskene på markedet i dag. I i ein shuttle ville eg ha satsa på ein stor disk! Stor og kjapp disk... f.eks 300 eller 400 gb fra Seagate. Harddisken er ofte flaskehalsen i pc'ene i dag, og med ein kjapp harddisk blir den flaksehalsen mindre. Jamen jeg har jo 300GB eksternt i bakhånden da... Vil dete lønne seg med en Raptor i selve maskinen og ekstern hdd som lagringsdisk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå