Tinker Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg bare lurte på om noen vet hvorfor dette står på lian-li.com ? Er ikke komplett "official distributor"? "Warning: End-users and resellers purchasing Lian Li cases from komplett.no and komplett.se will NOT receive any free after-service from Lian Li or official distributors and resellers." Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Lian Li er tydeligvis ikke blide fordi vi selger deres produkter noe rimeligere enn andre, derfor skriver de dette for å "skremme" kundene til å handle varer dyrere (les: official distributors and resellers). De som skrives her er ulovlig i Europa, men tydeligvis ikke i Asia... Kunder av Komplett får naturligvis full service/garanti/reklamasjonsrett på alle produkter kjøpt hos oss og vi kan love å fortsette å presse priser... Det eneste Lian Li dermed har oppnådd er at prisene på deres produkter er kunstig høye og det er jo litt spesielt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha, det står jo faktisk med rød skrift på forsiden :!: :!: Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jepp, vi får ta det som reklame (var det ikke noe med "all reklame er god reklame") Hovedpoenget her synes vi uansett er stygt. Å reagere slik fordi produkter selges for rimelig (!) er ikke akkurat forbrukervennlig... Vi tar vel heller ingen stor sjanse ved å anta at det er noen norske kunder av Lian Li som har hatt en finger med i spillet ? Tar gjerne i mot tilbakemelding fra alle (den) Lian Li-forhandlere som er aktive på forumet og som f.eks. holder til i Østfold om det virkelig stemmer ? Edit: skriveleif Endret 5. januar 2005 av Komplett.no Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jøss, det var stor prisforskjell. PCV1000 er 500,- kr. billigere på komplett. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha utrolig kult at komplett gir microplex (for det er microplex som er ofisiell importør ikkesant ) det glatte lag :sånn klappe smiley: Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spørsmål til komplett: Kan dere ta inn slike? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=C01B Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spørsmål til komplett:Kan dere ta inn slike? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=C01B Enige der altid godt med flere alternativ når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Barnslig av Lian-li synes jeg. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er jo bare for dumt. Det er klart kjøper en det fra komplett så får en ikke support fra et annet firma... Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, jeg synes det er en merkelig holdning fra Lian-li overfor kunder som har valgt deres produkter å "advare" mot å kjøpe fra enkeltsteder. Iflg prisguiden er ikke komplett den billigste på alt av Lian-li akkurat, så den røde advarselen kommer kanskje til å inneholde flere butikker etterhvert? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm.. Er ikke Lian Li japansk? hvertfall så har en nett butikk i USA Lian Li kabinetter til en ektrem lav pris. Pc75b som koster 2500.- på microplex koster 1200.- der. (har noe med at dollaren er så lav) 200$ . nevner ikke navn her. mvh Erik_s Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spørsmål til komplett:Kan dere ta inn slike? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=C01B Da Microplex har sperret for all trafikk fra Kompletts IPer får vi ikke sett hva du linker til, men forteller du oss det skal vi ta en titt på det. Gjerne med en link til Lian-Li, der kommer vi fortsatt inn... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 sykt da.. Komplett.no visst dere kommer til å ta inn noe tilbehør til Lian Li kabinettne, så kan microplex.no takke farvell til meg som kunde hos dem.. håper dere fikser det:) Uansett, hadde virkelig ikke trodd noe slikt om en seriøst produsent som Lian Li.. Lurer litt på hvorfor i alle dager microplex.no stenger dere ute via IP? for at dere ikke skal sjekke priser? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Har de sperret IP-ene? Tragisk av dem. Veldig teit av både Lian-Li og Microplex. Stå på Komplett.no! Redigert: ER det bare jeg som synes at Lian-Li har hatt omtrent like priser hos Microplex i en laang stund nå? De synker jo aldri i pris.. Endret 6. januar 2005 av Zythius Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Denne var det BrAtTeRn ønsket seg: http://www.lian-li.com/product.php?action=viewPD&prdid=1113 Selv kunne jeg svært gjerne tenke meg: http://www.lian-li.com/product.php?action=viewPD&prdid=1118 http://www.lian-li.com/product.php?action=viewPD&prdid=1193 Lenke til kommentar
Clint Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Man kan jo stille seg spørsmålet: hvor ofte trenger jeg service/reparasjon av et kabinett uten strømforsyning? Jeg har aldri hatt behov for det i alle fall. Så at LianLi truer med at man ikke får service, gjør jo ikke så veldig mye. Bare et patetisk og krampeaktig forsøk på å beholde monopolet i Norge. Fy til Microplex for dårlig konkurranseånd(sperre IP er barnslig). Synes alle skal spille med åpne kort. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Snodig av både Microplex og Lian Li.. Go Komplett! Den IP sperra var jo bare latterlig:P hva hindrer komplett fra å bruke vpn til et hjemmekontor for å "spionere" på Microplex.. Eller bare bruke en eller annen proxy. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Komplett Lian-li og microplex Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøpte nylig Lian-Li PC-61USB hos NEtshop.no (hentet det på posten på tirsdag ) og kabinettet ser meget bra ut. Komplett.no hadde ikke dette kabbiset inne, men microplex.no og netshop hadde det. 995kr hos netshop kontra 1365kr hos microplex. Hvor handler man da hen? Om de ikke er noe annen forskjell dem da... Og vil si at det er useriøst om det er slik at microplex.no har sperra komplett.no sin IPer (og kanskje andre webshops også?). Håper ikke at komplett.no har slike sperrer de også da. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg