rvenes Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kva heiter den? Og kan den kjøpes for penger? Eg har i dag ein 18gb Seagate Cheetah SCSI disk på eit Adaptec 19160 scsi kontroller. For tida testar eg ut og ha oprativsystemt på ein Seagate S-ATA 400gb då eg trur scsi kablen min har takka for seg. Til no har det fungert bra, men vis det går ann og få noke bedre, som ikkje bråkar så masse så er eg intresert. Eg synes scsi disken bråker vel mykje når den jobber. Ytelse er ikkje SÅ viktig som at den er stille. IDLE støy MÅ være 0db. Har vannkjøling i pc'n så nå er det kun diskene eg høyrer. Eg liker ikkje støy. Kordan er støyen på WD Raptor diskane? Verre enn ein scsi? Raptoren er vel kjappere enn min 18gb scsi pga platetettheit osv. Eg er ikkje veldig gira på og kjøpe enda ein scsi disk (den eg har no er litt liten). Eg vuderar ein raptor disk, og då 73 gb versjonen. Er den virkleg 73 gb? (slik at den hadde blitt solgt som 80 gb om den var normal) Kva meinar dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå