Gå til innhold

Toshiba Elkjøp 6995,- Skjermkort?

Gmail

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må velge "konfigurer med standard alternativer"

(Da belager den seg på en rimeligere modell med bare RM 9600 64MB og 1024x768

ikke "konfigurer med ekspert-alternativer"

som da bygger på en 1400x1050 modell med RM 9700 128MB.

Uansett så virket GUI-et til hele den bestillingen merkelig, og fikk opp også den forsvinningsfeilen på ekspert-konfig, som da ga 11.000+ kr.

Fikk ikke samme feilen i normal konfigurasjon, og fikk opp barebone med ATI 9600 64MB, 1024x768 i bestillingen.

Rotete uansett, noen burde kanskje ringe dem og avkrefte/bekrefte.

(Det er isåfall ikke første gangen det skjer at DB-systemet til Komplett.no er helt på bærtur, har opplevd det før der på returer som kunde. Den viste da at jeg skulle få ett nytt eksemplar av en vare jeg allerede hadde avtalt at jeg skulle få pengene igjen på, sendte dem 9 mailer over 2-3 uker for å spørre hvorfor den misviste slik, uten at selgeren hadde IQ eller interesse på å svare eller så mye som ense spørsmålet og svarte heller innlevelsesfattige standardsvar på et par andre spørsmål jeg stillte. )

Hvis det viser seg å være feil på siden deres, finnes det andre alternativer. Og lønner seg alltid å se på bruktmarkeder / finn.no osv når man skal så langt ned i pris som 7.000, ofte man finner noen gullkorn.

Karmacom

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

Hei

Er ikke noe førstegangsbruker, har en stasjonær som skal brukes til alt annet. Tilbudet er bra, veldig bra maskin som ser ut som en dyr pc = kvalitet. har ikke noe tro på komplett sine selvbygde pc'r. Skal nå til datakjeden for å kjøpe 512 mb ram ekstra :)

Lenke til kommentar

Tilbudet er bra hvis du bruker pcen til det den primært skal brukes til, som kontorarbeid. Noen racer på spill er den ikke, men den trenger ikke å være det for de aller fleste. Jeg vil si den gir mye for pengene iallfall.

Minnet grafikkkortet bruker, forandrer seg etter behov. Det er iallfall det jeg har opplevd på min maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...