H-kon Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det var i dag jeg skulle ha fått NextGenTel, men på kundesidene står det at det bare er en "forventet leversansedato". Er denne datoen noe troverdig i det hele tatt, eller kan jeg forvente installasjon om noen måneder? Hva opplevde dere? Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 deter forventet da, rundt den datoen, har vært borti at folk fikk før, men også etterpå, men måneder skal det ikke ta Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 ja det kan du om du er uheldig så må du vente leng,søk i forumet er blitt diskutert før. Kjetil Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg hadde forventet leveransedato 10/6, men kom online 5/6. Bestilte en gang i mai... Tok under en måned før jeg var på nett med NGT Charlie. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har forventet lev.dato 02.07 Montør ringte i dag kl.11. Skulle bare ordne noe i sentralen før han kom til meg. 1 time senere ringer han for å si at Nextgentel har brukt feil utstyr i sentralen. Så han fikk ikke gjort noe i dag. Må vente noen dager sier han. Så kasnkje rekker de det før 02.07 Ikke hadde jeg fått utstyret heller. Så jeg hadde vel ikke vært på nett uansett. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Alle barn hadde bredbånd fra nextgentel untatt tor han hadde TELeHoR!! Og meg selfølgelig ****!!! Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Hmm. De sier 14 til meg som er bestemt internt, men det har ikke blitt overført til kundesidene enda ser jeg. Må kødde med Tiscali 56K (40K) enda :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå