Gå til innhold

Noen erfaringer med Colorcase Soho?

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg et Colorcase Soho-kabinett, og lurte på om noen har noen erfaringer med det?

Kjøpte det på databutikken.com/no

http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=COSOHOBLU400

Det er sikkert ikke toppkvalitet, men 381,- MED 400W PSU... det er jo fullstendig sinnsykt! Kan liksom ikke være HELT katta i sekken uansett med den prisen! :thumbup:

Men lurer litt på PSUen... det er vel sikkert ikke ekte 400W... noen som vet? Ikke tror, men vet.. hehe.. sikkert noe av det samme som qtec tipper jeg..(?)

Har en gammel 250W nå, så den blir vel forhåpentligvis en forbedring uansett..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk ingen svar på denne, men kjøpte kabinettet likevel!

Kan jo fortelle litt om det tilfelle noen vil kjøpe....

Jeg ble iallefall positivt overrasket over kvalitet i forhold til pris. Strømforsyningen var god og overraskende stille! I det hele tatt er støynivået i kabinettet overraskende lavt, tatt i betraktning at det har 2 vifter i tillegg til PSU.

Syns også det har et bra utseende, er ikke altfor glorete.

Så på databutikken.no at kabinettet nå koster nesten 500kr UTEN PSU, og jeg kjøpte det for 380,- med PSU! Så tror jeg gjorde en god deal!

Anbefales iallefall i forhold til pris! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

Hvordan er det å bygge i det (hvis du har begynt da.....)? Hvis du ikke har begynt, kunne du si hva du syns etter at du har fått bygd inn ting? Er plassen stor nok?

Hvor tungt er det?

Hvor mye porto betalte du?

Har dessverre ikke funnet noen bra tester av det...

Takk! :yes:

Hilsen Daniel ;)

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Hei!

Beklager sent svar!!

Jeg syns kabinettet er ganske ok å bygge i! Ble litt trangt mellom ene HD brønnen og skjermkortet nå, men så har jo jeg et monsterkort.. ;)

Det er veldig lett å få opp og lukke igjen. Har 4 store brønner og 6 små. Så du får plass til et normalt antall drev og disker!

Og så er det helt utrolig lett! Veier nesten ingenting! Dørene er jo av metall, men veier utrolig lite. Skulle nesten tro det var en metall-plastikk-legering! Hehe..

Men det skal jo sies at jeg ikke har hatt de beste kabinettene før, så kabinettet er sikkert ikke så mye å skryte av mot Lian-Li og de gutta. Men for meg funker det fint!

Eneste minus hittil: Sensoren som skal settes på CPU for å få temp i displayet er ikke lang nok til å rekke bort til CPU! Hehe... det er jo faktisk latterlig...

Men ellers bra!!

Lenke til kommentar
Caliber trodde han hadde noe vettugt å si, men kanskje han så at han tok feil.. derfor redigerte han innlegget til *edit*

Som smeboe her anntyder, så trodde jeg du spurte om et annet kabinett, et kabinett jeg faktisk har erfaringer med :D Derfor redigerte jeg bort en unødvendig og feil post,

Lenke til kommentar
Hei!

Beklager sent svar!!

Jeg syns kabinettet er ganske ok å bygge i! Ble litt trangt mellom ene HD brønnen og skjermkortet nå, men så har jo jeg et monsterkort.. ;)

Det er veldig lett å få opp og lukke igjen. Har 4 store brønner og 6 små. Så du får plass til et normalt antall drev og disker!

Og så er det helt utrolig lett! Veier nesten ingenting! Dørene er jo av metall, men veier utrolig lite. Skulle nesten tro det var en metall-plastikk-legering! Hehe..

Men det skal jo sies at jeg ikke har hatt de beste kabinettene før, så kabinettet er sikkert ikke så mye å skryte av mot Lian-Li og de gutta. Men for meg funker det fint!

Eneste minus hittil: Sensoren som skal settes på CPU for å få temp i displayet er ikke lang nok til å rekke bort til CPU! Hehe... det er jo faktisk latterlig...

Men ellers bra!!

høres ut som et Q-tec med "kult" design, veier lite (tynt metall :thumbdown: ) Men liker du det, så liker du det.. Da er det ikke noe vits at jeg kommer og kritiserer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...