-=Petter=- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei En stund etter jeg la inn Sp2 kommer jeg meg ikke på nettverk lenger i det hele tatt, ikke om jeg setter inn et annet nettverkskort en gang, bruker integrert til vanlig... Er det noen som har vært borti dette, vil tro det er et Windows problem i bunn og grunn... Var noen som sa det kanskje gikk ann å se på og slette noe i Sp2 men tør ikke gjøre det og ikke finner jeg noen måte å slette deler av en Sp på heller, kune hele greia og det har jeg ikke lyst til Hilsen Petter Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hei petter, du skrev " en stund etter jeg la inn SP2.... ". finnest det ikke gjenopprettings punkter før dette skjedde, eller har du prøvd ? vanligste er med en oppdatering, at det automatisk blir oprettet en nytt punkt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 En annen ting er at Windows-brannmuren automatisk slår seg på når du legger inn SP2. Gå til egenskaper på nettverksforbindelsen din, avansert, og slå av brannmuren. Evt. i den nye fancy "sikkerthetsadvarsel"-greia som kom med SP2. Det kan blokkere all nettverkstrafikk. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har prøvd å skrua av brannmuren også, men det hjelper ikke desverre.. Har ikke lyst til å avinnstalere Sp2 heller, med tanke på at det har jo tross alt gjort windows bedre i sin hel het da... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Reinstallere driverne? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg fant vertfall ikke noen løsning på galskapen.. Hadde satt pris på om noen visste noe, så jeg kansje kan våge meg til å installere SP2 igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Kan ikke si jeg merket noen forskjell etter at jeg hadde installert SP2 hos meg. Annet enn nye features rundt omkring i systemet. Så det skjer nok neppe hos ALLE. Da hadde det vært skandale for MS for lenge sida isåfall. Jeg slo av brannmuren og den irriterende antivirus-popup saken med en gang det nye security-monitor programmet poppa opp. Endret 7. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Veldig rart dette. Hvordan kommer du deg på nett? ADSL, WiFi? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 adsl... men akkurat nå låner jeg en annen maskin for å komme på nett.... Lenke til kommentar
husmann Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg hadde samme problem med mine pc'er etter å ha installert XP SP II. Etter å ha knotet svært mye forsøkte jeg i ren desperasjon å opprette en ny nettverksforbindelse. tenkte at kanskje ikke brannmur og annet tull ikke likte forbindelsen som var laget før de ble "født". Som tenkt så gjort - ikke et problem etterpå. Kanskje dette hjelper deg også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå