Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) btw... Find WALDO!! Ikke særlig skremmende, egentlig. Men tror jeg deler ut linken allikevel. Endret 4. februar 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 btw... Find WALDO!! Ikke særlig skremmende, egentlig. Men tror jeg deler ut linken allikevel. Frank kommer til å gå av skaftet ^^ Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Haha, noe sier meg at det var sånn skremme-greie? "Neida" Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 heh.. stoppet etter 11... kjedelig edit: btw... Find WALDO!! JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG ÆHH!!!! Fy faen jeg skvatt av den stygge dritt saken åååÅÅ! Btw Holy bejeezus, you have found Jesus 11 times! You are finally saved! Tok 5 sek på alle bildene bortsett fra det siste... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Selvfølgelig måtte det være Zyklon som postet dette Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Noe du insinuerer? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noe du insinuerer? *host* Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke så vanskelig nei om man studerer bildene godt nok Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som kan si meg hvordan jesus ser ut på første bildet? Jeg har sett overalt, og da mener jeg overalt! Jeg har også trykket nøysomt overalt også! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som kan si meg hvordan jesus ser ut på første bildet? Et bilde taler mer enn tusen ord: Lenke til kommentar
EJN Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Holy bejeezus, you have found Jesus 11 times! You are finally saved! Woo. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Kan det ikke bli en regel som sier at man må fortelle folk om det er skummelt eller ikke? Det er faktiskt folk her som har dårlig hjerte!! Jeg har ikke dårlig hjerte, men jeg ble så jævli redd av det på tull.no med "exorcisten" at etter det så tør jeg knapt å gå inn på noe som helst av linker!! EDIT: Og jeg tør ikek gå inn på denne heller, så vet ikke om det er skummelt, men bare kan tenke meg det Endret 6. februar 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Meget lett. Bare til å bruke + i opera Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 heh.. stoppet etter 11... kjedelig edit: btw... Find WALDO!! ehm, er waldo på bildet i det hele tatt? skrudde forresten av lyden, så det ble ikke no skummelt Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg så nøye gjennom, men fant ikke waldo. Den derre jesus greia var enkelt. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Holy bejeezus, you have found Jesus 11 times! You are finally saved! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var enkelt. Forventet at det kom noe hyl oh demon tryne plutselig siden det er flere slike skremme ting rundtom. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fant han: Holy bejeezus, you have found Jesus 11 times! You are finally saved! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Holy bejeezus, you have found Jesus 11 times! You are finally saved! Heaven here I come!! Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 For et kjedelig opplegg .. hadde forventet å bli skremt..men .. neida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå