Zemeckis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bestilte meg MGS3 fra cdon.no for noen dager siden. Skulle egentlig gjøre det på spaceworld, men etter det jeg hørt ang. Wow kjøpere på forumet så droppet jeg det helt. Sitter også og tenker på det... Men man får jo med den fancy dvden. Hehe, jo da. Det er vel kult å få DVD`en. Men jeg har jo nesten alt som er på den DVD`en liggende på pcen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Men, hva er poenget med å forhåndsbestille hvis det ikke er sikkert at du får det når du vil? Det kan vel ikke kalles forhåndsbestilling? Svindel. (Eller, egentlig ikke ) Var det ikke det de som forhåndsbestilte WoW opplevde? Endret 14. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Går det an å gjøre noe annet enn å glede seg til mgs:se? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Men, hva er poenget med å forhåndsbestille hvis det ikke er sikkert at du får det når du vil? Det kan vel ikke kalles forhåndsbestilling? Svindel. (Eller, egentlig ikke ) Var det ikke det de som forhåndsbestilte WoW opplevde? Skjønner ikke helt hva du mener her nå. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Spilt MGS i denne rekkefølgen: MGS 1 PS1 MGS2:Substance PS2 MGS:TTS på gamecube. Nå klarer jeg IKKE og vente til 3'ern!!! *gåidvalehelttilmgs3kommerutmodus* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Forhåndsbestilte det på EB Games for noen dager sida for 30,- i depositum, mannen i kassa sa at det kommer 3. mars også, fy som jeg gleder meg! 4 dager igjen dere! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Nå har vi 2 tråder om samme spill da! Begge er nesten like lange... Hva gjør vi? Beholder begge eller fjerner den ene? Hva synes dere? og hvilken skal vi beholde? Endret 28. februar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg synes vi bør beholde Den store Metal Gear Solid tråden. Fordi da kan vi diskutere alle MGS/MG-spillene inkl. MGS3 Endret 28. februar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ok... Skal jeg be en moderator stenge denne? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ok... Skal jeg be en moderator stenge denne? Tja, vi kan jo høre hva de andre synes først? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg er enig i at vi bare kan beholde Den store Metal Gear Solid tråden. Fordi vi som sagt kan diskutere alt mulig om hele spill serien. Kan være like greit å stenge denne da. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ok... Da er det gjort... Har sagt fra... Denne blir stengt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå