Midnight_walker Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Liker også VR missions veldig godt... Utrolig genialt og orginalt!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bestilte MGS3 i dag. Gleder meg sinnsykt til 3.mars Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Bestilte MGS3 i dag. Gleder meg sinnsykt til 3.mars Er det 3. mars nå da...? Trodde det var 25. jeg!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bestilte MGS3 i dag. Gleder meg sinnsykt til 3.mars Er det 3. mars nå da...? Trodde det var 25. jeg!! Nei, siste nytt er at det er flyttet fra 25. til 3. mars. Ikke ofte spillutgivelser flyttes på denne måten. Går som oftest andre veien Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Har også sett 3.Mars noen steder. Hvor finner man billigste MGS3 som man kan forhåndsbestille? Edit: Helst en Norsk butikk Endret 29. januar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Altså, spillet er kult det, men kameravinklene er jo helt horrible.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Altså, spillet er kult det, men kameravinklene er jo helt horrible.. Til tider ja og spesielt innendørs. Fungerer ellers ganske utmerket. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Altså, spillet er kult det, men kameravinklene er jo helt horrible.. Det er jo en av grunnene til at Metal Gear solid serien er så spesiell og derfor kommet så langt... En av grunnene! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er nå mulig å forhåndsbestille MGS3 på spaceworld, så får du også med en spesiell DVD, for 50 kr i depositum. Så bildet av coveret i brosjyren, coveret var helt annerledes enn de vi har settt hittil i Japan og Nord-Amerika, pluss at det sto: "With net features". Dette betyr vel ikke at det er en multiplayer-funksjon, men heller en high score liste el. som MGS2 hadde, bare at da måtte du bruke pcen. Tror jeg skal forhåndsbestille derfra ja. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kult, da skal jeg forhåndsbestille det hos spaceworld i Trondheim i dag! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kult, da skal jeg forhåndsbestille det hos spaceworld i Trondheim i dag! Men så er det jo ikke 100% sikkert at de har det samme tilbudet i Trondheim, men de har vel det samme i alle butikkene i hele landet? Jeg bor rett utenfor Oslo. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Om jeg gjør! Det spillet kommer til å bli G.E.N.I.A.L.T. Blir spennende å se hvordan grafikken har utviklet seg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) "With net features". Nedlastbar kamo og face-paint. Endret 4. februar 2005 av Beistet Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "With net features". Nedlastbar kamo og face-paint. Ahh, smart. Lenke til kommentar
and91 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeje. jeg har da foråndsbestillt MGS3 og F2 fra spaceworld i dag. fikk med dvd og fancy headsett:P problemet er bare at jeg er blakk så jeg må nok jobbbe ræva av meg nå frem til 3. mars. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Forhåndsbestilt her og! Gleder meg til dette spillet. Bare tenker meg hvor kult det kommer til å bli å spille det spillet. Kan ikke vente kan ikke vente, må ha det bare må ha det. hehe Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 3 mars er satt av til MGS 3 pluss at GT4 kommer den 8 mars Mars blir uten tvil en sikker måned der jeg ihvertfall skjal spille. Endret 9. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Bestilte meg MGS3 fra cdon.no for noen dager siden. Skulle egentlig gjøre det på spaceworld, men etter det jeg hørt ang. Wow kjøpere på forumet så droppet jeg det helt. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg fikk spillet mot slutten av November i fjor. Ikke at jeg har fått særlig tid til å spille det. Men spillet satser veldig på realisme. Man må stadig spise for å holde stamina oppe og blir man skutt eller får vondt i magen av maten må man bruke førstehjelpskrinet. Hvis Snake er altfor sliten kan man save også legge spillet vekk for en stund. Når man slår det på igjen så vil Snake være frisk igjen. Jeg syns spillet er fint men det kan være plagsomt det med spisinga. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bestilte meg MGS3 fra cdon.no for noen dager siden. Skulle egentlig gjøre det på spaceworld, men etter det jeg hørt ang. Wow kjøpere på forumet så droppet jeg det helt. Sitter også og tenker på det... Men man får jo med den fancy dvden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå