Solid Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Denne tråden har stått stille. Men ja jeg gleder meg fortsatt. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ahhh, jeg husker jeg kjøpte PS2 bare for MGS2 Gleder meg iaff evig til det kommer ut, er det ikke i mars det kommer? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ahhh, jeg husker jeg kjøpte PS2 bare for MGS2 Gleder meg iaff evig til det kommer ut, er det ikke i mars det kommer? 25. Mars kommer det til UK/EU Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ahhh, jeg husker jeg kjøpte PS2 bare for MGS2 Gleder meg iaff evig til det kommer ut, er det ikke i mars det kommer? 25. Mars kommer det til UK/EU Hvor har du hørt/sett det? Datoen blir jo bare senere og senere ut på året. Endret 16. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ahhh, jeg husker jeg kjøpte PS2 bare for MGS2 Gleder meg iaff evig til det kommer ut, er det ikke i mars det kommer? 25. Mars kommer det til UK/EU Hvor har du hørt/sett det? Datoen blir jo bare senere og senere ut på året. Metal Gear Solid 3 : Snake Eater ( ToTheGame) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Tror jeg har runda Metal Gear Solid 20 ganger eller noe sånt, blir aldri lei... Metal Gear Solid 2: Sons of liberty har jeg runda en haug av ganger og... Gleder meg noe sinnsykt... Endret 16. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Denne tråden har stått stille. Men ja jeg gleder meg fortsatt. En liten update. Nå har PS2 kontrollen min blitt sur og knappene fusker. Noen som vet om man kan klage på kontroll som kom opprinnelig med PS2'en 2 etter man har kjøpt den. Jeg har fortsatt kvitteringen og brukt normalt og ikke hardhent (bare mot elkjøp nå) . Endret 19. januar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja no må jeg si min mening: MGS 1 var bra, god historie og underholdning MGS 2 var MØKK! det skal dø og brenne så etse vekk MGS 3 ser ut som en B...nei C møkk film av alla rambo på crack.. Ja det er min mening, ikke ta det så vondt MGS 3 diggere, liker bare ikke de nye MGS spillene Lenke til kommentar
redflame Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja no må jeg si min mening:MGS 1 var bra, god historie og underholdning MGS 2 var MØKK! det skal dø og brenne så etse vekk MGS 3 ser ut som en B...nei C møkk film av alla rambo på crack.. Ja det er min mening, ikke ta det så vondt MGS 3 diggere, liker bare ikke de nye MGS spillene En kompis av meg har ps2 og metal gear solid 2 , det er en av favoritt spilla hans . Så fikk han låne gamecube`n min med twin snakes som er identisk med mgs1 som var på playstation 1 en gang i tiden , den eneste forandringa er mellom sekvensene og grafikken selfølgelig. Så da er spørsmålet mitt? ÅSSEn I !%&/"!&% kan du syntes det er så forskjell mellom de 2 spilla når kompisen min digga begge to. Grunnen til at jeg nevner han, er fordi han begynte faktsik med toern først og digga enern like mye. Jeg runna enern på playstation 1 og toern på ps2 og seff twin snakes , jeg digger alle jeg Måtte bare nevne det lissom Lenke til kommentar
Campari Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ÅSSEn I !%&/"!&% kan du syntes det er så forskjell mellom de 2 spilla når kompisen min digga begge to. Eh, fordi han har en annen mening enn kameraten din? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MGS2 har utrolig lite gameplay og ganske mye filmsekvenser og dialoger. Selve spillet er utrolig kort. I tillegg er "konspirasjonen" (storyen) i MGS2 langt svakere enn i MGS1. Synes ikke de skal lage et MGS4, men heller et "Metal Gear: Noe annet" (!) --- Men jeg gleder meg til MGS3, det ser nice ut Sp+ Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Eh, fordi han har en annen mening enn kameraten din? takker, endelig en fornuftig gamer Lenke til kommentar
redflame Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Så det dere sier er : hvis man hadde bytta om mellom sekvensene i de to spilla , altså mgs1 fikk mgs2 mellomsekvensene og omvendt , så hadde metal gear solid 2 vært et bedre spill en enern. Da er det ikke mye forksjell på de spilla hvis det er det som er problemet! Sånn jeg ser det så er det mer mellomsekvenser i toern , men det er den eneste forkjellen også , selve spillinga er jo bare mer av det som vi var vant til. Nei jeg begriper ikke at folk kan si at det er stor forkjell på de spilla Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nei jeg begriper ikke at folk kan si at det er stor forkjell på de spilla er vel atmosværen i spillet jeg ikke liker Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MGS: Glimrende story, perfekte plot-twists, herlig atmosfære (en mørk, iskald atombase i Alaska - helt alene ), troverdige karakterer. Solid Snake! MGS2: Forvirrende story, enda mer forvirrende plot-twists, dårlig atmosfære (en solfylt platform utenfor New York, hvor alt er oransje, og alle områdene ser mer eller mindre like ut), kunstige karakterer (bokstavelig taltfor enkelte av dem - og bossene er jo egentlig håpløse ). Raiden! MGS er et mye bedre spill enn MGS2 etter min mening, men det betyr ikke at jeg ikke elsker MGS2 for det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Lenge siden jeg har vært her nå... Er enige i noen her. Metal Gear Solid er for meg verdens beste spill, selv om grafikken er rævva(var den beste da det blei laga) er selve spille så intressant, facsinerende, underholdene, morsom og har spillhistoriens beste historie... Det er kåra til verdens beste spill 2 ganger og jeg er ikke i tvil... Da Metal Gear Solid: Twin Snakes kom blei jeg skuffa over at det bare kom ut på Gamecube!! For det hadde jeg lyst på! Nå er det ikke lenge igjen!! Bare et par måneder til Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg gleder meg veldig til Snake Eater. Koste meg enormt med de andre MGS spillene. Det at grafikken var så dårlig på 1eren gjorde liksom ikke noe, siden idéen og historien bak det hele var så godt gjennomført. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Endret 28. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg gleder meg veldig til Snake Eater. Koste meg enormt med de andre MGS spillene. Det at grafikken var så dårlig på 1eren gjorde liksom ikke noe, siden idéen og historien bak det hele var så godt gjennomført. Skjønner ikke helt hvorfor du sier grafikken var dårlig, når den var av ypperste klasse da spillet kom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå