Gå til innhold

Gleder du deg til Metal Gear Solid 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg noe sjukt... :w00t:

 

Bedre enn:

Mgs3

Dårligere enn:

Mgs4?

Nei, selvsagt gleder jeg meg ikke til det :roll:

:hmm:

Bedre enn:

Mgs3

Dårligere enn:

Mgs4?

Hva i all verden mener du med det? Er MGS 3 og MGS 3 er da så vidt jeg vet det samme spillet. :p Og MGS 4 er det ikke noe som heter en gang, så... :roll:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Gleder meg ikke, for har det allerede ;)

Sinnsykt kult spill, men ikke fått satt meg skikkelig inn i det. Har dessverre ikke hatt tid enda.

Har en chippet maskin kan man kjøpe spillet på Spiderman eller Spaceworld. Annbefales. Ingen vits i å vente på pal-versjonen.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gleder meg ikke, for har det allerede ;)

Sinnsykt kult spill, men ikke fått satt meg skikkelig inn i det. Har dessverre ikke hatt tid enda.

Har en chippet maskin kan man kjøpe spillet på Spiderman eller Spaceworld. Annbefales. Ingen vits i å vente på pal-versjonen.

Faktisk en annen Kjetil som har spillet! :thumbup:

Har spilt igjennom spillet og det er helt fantastisk! Synd jeg bare fikk spilt gjennom en gang fordi jeg måtte levere tilbake den chippede maskinen jeg lånte. :hrm:

Uansett, hvis du er fan av Metal Gear Solid, vil du ikke bli skuffet. :)

MGS3>MGS>MGS2 :w00t:

Foresten brukte jeg 23-24 timer gjennom spillet første gang, på normal.

Og ja jeg gleder meg selv om jeg eier NTSC-versjonen.

Lenke til kommentar
Gleder meg noe sjukt... :w00t:

 

Bedre enn:

Mgs3

Dårligere enn:

Mgs4?

Nei, selvsagt gleder jeg meg ikke til det :roll:

:hmm:

Bedre enn:

Mgs3

Dårligere enn:

Mgs4?

Hva i all verden mener du med det? Er MGS 3 og MGS 3 er da så vidt jeg vet det samme spillet. :p Og MGS 4 er det ikke noe som heter en gang, så... :roll:

Veit jo det, men det står jo spørsmålstegn etter da...

Lenke til kommentar
Tror nok det er bra, selv om den lange videoen de viste hadde noen dårlige elementer i seg.

Hva mener du?

Jeg syns at de lange videoene er dritbra og en av grunnene til at spillserien har blitt så stor!! Framhever historien!!!

Jojo, sånn filmatisk er det fantastisk bra. En kommer jo i forferdelig stemning. Og på den måten er Metal Gear overlegne andre spill.

 

Men snipersekvensen er idiotisk (vaktene hører jo et slikt skudd, ihvertfall hvis et vindu blir knust og sidemannen faller om). Dessuten ser det tegneserieaktig ut hvordan vaktene faller etter å feks ha fått en tønne på seg. De kunne også ha droppet stjernene over hodene på besvimte vakter. Pluss at de flyvende-skjold sakene bare blir latterlig, det er tross 60-tallet (ikke sant?) og teknologien på den tiden gjorde det hverken lønnsomt eller effektivt å jakte på etter en fiende med slike maskiner.

 

Men jeg skal jo selvfølgelig ha meg spillet (hvis det får gode omtaler), men jeg synes det er rart at man i videosekvens ser såpass mange dårlige elementer. Det er tross alt en skryte-film hvor en skal vise frem spillets gode sider. (Noe de klarer helt greit)

Lenke til kommentar
Tror nok det er bra, selv om den lange videoen de viste hadde noen dårlige elementer i seg.

Hva mener du?

Jeg syns at de lange videoene er dritbra og en av grunnene til at spillserien har blitt så stor!! Framhever historien!!!

Jojo, sånn filmatisk er det fantastisk bra. En kommer jo i forferdelig stemning. Og på den måten er Metal Gear overlegne andre spill.

 

Men snipersekvensen er idiotisk (vaktene hører jo et slikt skudd, ihvertfall hvis et vindu blir knust og sidemannen faller om). Dessuten ser det tegneserieaktig ut hvordan vaktene faller etter å feks ha fått en tønne på seg. De kunne også ha droppet stjernene over hodene på besvimte vakter. Pluss at de flyvende-skjold sakene bare blir latterlig, det er tross 60-tallet (ikke sant?) og teknologien på den tiden gjorde det hverken lønnsomt eller effektivt å jakte på etter en fiende med slike maskiner.

 

Men jeg skal jo selvfølgelig ha meg spillet (hvis det får gode omtaler), men jeg synes det er rart at man i videosekvens ser såpass mange dårlige elementer. Det er tross alt en skryte-film hvor en skal vise frem spillets gode sider. (Noe de klarer helt greit)

Den snipersekvensen var bare show-of og de "flyvende-skjold sakene" ble allerede utviklet av nazistene under andre verdenskrig.

Stjernene og ZZZene er noe av sjarmen med MGS.

Lenke til kommentar

Godt mulig at de "flyvende skjold sakene" ble utviklet på 40-tallet. Men pokker om det er et effektivt angrepsvåpen. Da ville jo man brukt det på den tida, så det ble sikkert slengt på dynga under krigen. Det blir bare for dumt at soldater skal angripe helten med slike apparater.

 

Uansett, den snipersekvensen ødela litt av den "proffe" stemninga som lå i lufta, hadde vært stiligere om utviklerne hadde fått til den scenen på en mer realistisk måte. Dessuten er det som skjer med den ene soldaten når han får den tønna på seg (veldig lenge siden jeg har sett videoen) ganske idiotisk.

 

Men dette er vel i bunn og grunn bare småpirk. Tror ikke det har så mye å si for spillbarheten. Jeg gleder meg til spillet, ville bare opplyse om ting som fikk meg til å rynke på nesa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...