zarz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! Jeg har problem med at min nye Siemens M65 faller ut, at den ikke finner seg igjen på Mobile Phone Manager. Jeg kan sende filer via Windows innebygde program, men med dette programmet kan jeg ikke redigere innholdet på tlf, sende mld, bruke den som internett osv.. Noen som har samme problem? Eller har hatt? Blir glad for all tilbake mld. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har du noe annet Siemens software installert på PCn din? (f.eks for en gammel Siemens-mobil). Hvis Ja, avinstaller det. MPM og S65/CX65 funker i allefall fint via infrarød til meg. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har ikke programmer fra før av Siemens.. Har SP2 da.. Hvilken versjon har du på mob din? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har hatt mange... Nå er det vel versjon 25 som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå