Gå til innhold

Har en "fucka" ecs bærbar som jeg vil bli kvitt

r3dnax

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Ecs green 732 ( p4 2.8ghz, 512ram, ati radeon 9000, 60 gb hd), som jeg tenkte jeg sko kvitte meg med siden jeg ikke klarer og fikse den..

har følgende problemer:

Sliter med og få den på når den er varm, får da ofte bare en svart skjerm når jeg prøver å skru den på. og når jeg driver med ting som krever mye cpu kraft så klikker pcen (fryser bilde eller bare restart med bluescreen)

mangler også en knapp på tastaturet og cdrom.

har prøvd å skifte ut kjølepastaen men det hjalp ikke.

1.vil jeg få mest for den ved å selge den del for del?

2. eller bare selge den som en "fucka laptop"?

takk for alle svar

/Alexander

Endret av r3dnax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... er et marked for brukte pc-deler ti laptoper, problemmet er bare at hvis du stripper den.. og ikke får solgt alle delene så sitter du igjen med et par deler som kansje ingen trenger ;)

Jeg ville solgt den som en hel pc. Hvor mye skal du ha for den..? :D

Lenke til kommentar

Jeg ville solgt den slik som den var.. eller fikset den selv... ;) Fått tak i datablad eller noe... ;) tro om det finnes... noe informasjon må uansett finnes om den og oppbygnningen (installert ny vifte og slikt) men det er meg da :p Derfor jeg er interissert i pris... :whistle:

Lenke til kommentar

tja vet liksom ikke hva dn er verd da.. dn ligger jo her å støver ned.. så legger dn vel ut på bruktmarkedet som byttes/selges hb

-Alexander

sånn har nå lagt dn ut på bruktmarkedet

noen som vet sånn ca hva jeg kan kreve for dn?

Endret av r3dnax
Lenke til kommentar
når jeg driver med ting som krever mye cpu kraft så klikker pcen (fryser bilde eller bare restart med bluescreen)

Er du sikker på at problemet ditt er varme. Jeg har samme pc, jeg hadde det problemet med bluescrean når pc arbeidet skikkelig! Jeg fant ut at det var skjermdriveren som gjore det. Prøv ohmegadriverne! http://www.omegadrivers.net/

Vifta kan ikke byttes på pc'n! Etter min erfaring så er den mer en nokk bra. (HÆLVETTES støy)

Add denna til MSN: [email protected]

Og de vil garantert hjelpe deg med problemene dine!

Jeg kunne godt tenke meg å kjøpe den som delemaskin ;)

Endret av DjKs
Lenke til kommentar

roxx: hehe så fin ut den, men har kjøpt tlf for ikke så lenge siden me 12 mnd abo..

Djks: vel tviler på at det er skjermdriveren har den drivern du linker til nå.. har snakket litt med multicom, men så er ikke jeg så jævlig flink med bærbare pcer heller da.. vil ikke sende den inn siden det sikkert blir dyrt + eg har en til laptop og en stasjonær

-Alexander

Endret av r3dnax
Lenke til kommentar
r3dnax. Ka du skal ha for braket?

Var mest intrisert i RAMen, og HDD

vel det er lixom det.. jeg vet ikke hva jeg kan ta for den..

jeg kommer til å selge den snart.. får bare se om det kommer noen bud så selger jeg eventuelt til hb

-Alexander

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...